torsdag 2. oktober 2008

Lenge leve ferie!


Grå dager gjør hverdagen tung. Det gir deg ikke lyst til å gå ut, og alt blir tyngre. Men det er også fryktelig koselig med koselige innedager, hvor du kan ta lange bad og bruke god tid på seg selv. I dag har jeg vært hjemme hos mammaen min en tur, for å gjøre litt ærender. Lovet dere å oppdatere salgsbloggen, så jeg har blant annet funnet frem litt smådims fra skapet som skal ut.


Dagene mine er kjedelige. Men også deilige. Kun småting som skal gjøres - men ingen hast. Dagene er like. I går skulle jeg egentlig på Tusenfryd med Steffen, men vi bestemte oss for å heller gjøre det på søndag. Ellers er det en ting som irriterer meg grenseløst. Jeg er av typen som alltid gjør som jeg skal, men hvis det blir for mye, dropper jeg helt ut og later som ingenting. Det har jeg gjort nå. Svarer ikke på mail, ikke facebook, ikke på bloggen og heller ikke på telefonen. Noen ganger er det sinnsykt deilig å bare leve i sin egen verden, og la alt annet bare skli forbi uten å ta hensyn. Nå er jeg tilbake, etter noen dager i min boble. Jeg tror det er sunt for både kropp og sjel.

Jeg har også bestemt meg for å gjøre om hele bloggen. Ny header, bakgrunn og mer innlevelse.

Ellers har jeg tatt meg vann over hodet, og kjøpt (nok en gang) noe jeg ikke trenger, med allerede underskudd på penger. Så i all fortvilelse selger jeg mine special edition reebok sko.
Siden de er så altfor fine til å komme på en dum salgsblogg, får de litt spesial behanding og blir lagt ut her :)


Str 37 - men kan brukes for 38 ben.
Minste pris kr 700; - Kontakt; louiseangelica@live.no

52 kommentarer:

Anonym sa...

uff, syntes de skoene er så stygge

Anonym sa...

Er enig, hvem vil betale penger for dem?:P Føler du deg ikke litt dum når du selger et par sko du kjøpte for under en uke siden?:P Hahahaha. Snakk om dårlig økonomisk sans

Anonym sa...

Synes skoene er heerlige jeg. Skikkelig freshe i det grå høstværet:-) Men er desverre for store for min fot, ellers ville jeg gjerne ha kjøpt dem.
Og hvorfor skulle hun føle seg dum? Har du aldri opplevd å komme med noe du angrer på etter feks et impulskjøp?

Anonym sa...

De var jo ikke sæærlig fine:p

Louise Angelicas salgsblogg sa...

Hvorfor i all verden skal jeg føle meg dum? Jeg kjøpte et par sko, uten å egentlig tenke meg om, og de kan ikke byttes ettersom de er kjøpt i Danmark. Noen ganger må jeg bare innrømme at anonyme tullinger bare kan ryke og reise ut fra min blogg. Jeg er ikke interessert i å høre deres mening om skoene, men om det er noen potensielle kjøpere.

Anonym sa...

Hvorfor er det "in" å slenge på navn? F eks alle dere fredrikstad jenter; isadora(lættis), angelica, bianca og elita? haha, innrøm at det er litt lættis når alle dere har satt på navn :p men er egentlig ikke sånn irr anononym som vil skape dårlig stemning men jeg lurer. du heter jo ikke det..

Louise Angelica sa...

Jo. Jeg har alltid bare vært Louise. Hvis det var flere Louise, så ble jeg kalt Louise M. Og jeg har alltid hatt lyst på et mellomnavn :) Så jeg snakket med mamma og pappa, og de sa det var helt greit at jeg satt på et navn til. Alltid digget navnet Angelica, så jo. Nå er det faktisk navnet mitt. Kall det gjerne "lættis" - det er i hvertfall navnet mitt :)

Anonym sa...

tål kritikk a louise angelica bianca isadora osv osv. eller hva du heter.
alle navnene til kongefamilien snart jo. lea isadora, maud angelica osv.
snart setter dere vel på talula også, som den nye prinsessen så stygt heter.

Anonym sa...

Hva heter den kremen du bruker som sa på kvelden og morgen, og hvor kjøper du den?

Anonym sa...

Huffda, virkelig fælt at hun har lagt til et navn merker jeg.

Jeg syns skoene er tøffe, hadde jeg hatt penger nok hadde jeg nok lagt inn bud, men jeg må desverre prioritere pengene mine på andre ting nå!

Liker bloggen din, Louise :)
Gikk på samme barneskole som deg, og syns det er morsomt at du har nådd såpass langt som det du har! :D

Anonym sa...

Det der er jo jalla faen sko . værste jeg har sett..
Selg dem til aisha , hu vil sikkert ha dem..

Mer jalla sko har jeg ikke sett på lenge. Og folkens, bare fordi hu derre louise amøbe har kjøpt skoa, trenger dere ikke og OVERDRIVE. VEDDER 100000 kr på at dere IKKE hadde kjøpt dem hvis dere hadde sett dem i en botikk..

OG, IKKE SVAR MEG. HADE

Anonym sa...

Har man ikke noe pent å skrive så sier man ingenting, ganske bra ordtak :)

Du virker som ei skikkelig bra jente, satt på navn eller ikke, har faktisk tenkt til å gjøre det selv!
Synes det er greit å sette på navn, men ikke endre hele navnet :)

Kjempe fin blogg, og god ferie :)

I sa...

For noen kommentarer folk slenger inn her.. =O

Synes du har et kjempefint navn jeg, Louise Angelica! Det er bare kult å ha et navn som er sjeldent! :o)

Nydelig hund du har også!

Anonym sa...

hva med å hete louise isadora da? du skjønner humoren da? at alle dere som kjenner hverandre har samme dolle-mellomnavn? haha, le litt da :P haha. neivel! skjønner

Omana sa...

Åherre, det var jo bare helt latterlig! Å kommentere at hun har valgt å legge til et navn er jo så artig. Skulle gjerne hatt et annet navn, men heter hvertfall ikke det samme som alle så går greit ;) haha... Men hvertfall; jeg liker navnet ditt og bloggen din, OG den utrolig søte hunden din! :D

Anonym sa...

Du må legge ut bilder av outfitene dine oftere! :) Har du noe forslag til hvilke klesplagg man kan bruke til en metalic bronse-tights?
Du har en utrolig fet klesstil, jeg beundrer deg. Og bloggen din er utrolig bra, jeg er innom å titter etter nye innlegg omtrent hver dag :)

Stå på!

Anonym sa...

Herregud! Folk kan ha hvilken mening de vil om Louise, eller Louise Angelica, men dette er hennes blogg, og så lenge hun ikke skader noen med det hun sier må det vel være greit at hun kjøper de skoa hun vil og velger hva hun vil gjøre i forhold til navn! Hadde jeg blitt så provosert og forbanna av Louise som noen tydeligvis gjør, hadde jeg latt vær å lese bloggen hennes! Konstruktiv kritikk er greit, men anonym drittslenging er ikke lov! Ingen har lov til å gå inn for å såre andre og være ekkel bare for å være det! Fy faen jenter, vi er ganske kjipe mot hverandre egentlig! Tror ikke gutter er sånn! Jeg leser bloggen til Louise fordi jeg synes den er morsom. Jeg er ikke som Louise, og om jeg er uenig i noe hun sier eller tenker, ’okei, hva skjer med den kommentaren', liksom, så gidder jeg ikke å slenge dritt for det! Pass på, vi jenter kan ødelegge veldig for hverandre!
Hilsen Merethe:)

Anonym sa...

Haha, ser så godt at det er en og samme person som kommenterer her. Istedet for å konstant henge på bloggen til Louise og slenge dritt, hvorfor ikke finne på noe morsomt lille venn?:-)

Anonym sa...

hvor har du kjøpt skinnjakka?

Anonym sa...

Når du tar bilder som i dette innlegget, tar noen det for deg eller har du på selvutløser? :P

Anette sa...

skoene var jo litt tøffe da :p

Anonym sa...

du er copycaten til helene rask da, helt lik setningsoppbygning, alle kopierer alle her ja

Anonym sa...

Herregud så folk irriterer seg over copyering av stil her. er det virkelig så ille at noen får ideer av andre?! det gjør da vel ingen verdens ting.
slutt å heng dere opp i alt.

Beathe

Anonym sa...

Hvilken str. har du i den bå-grå kjolen din fra gina ? den du hadde på bursdagsfeiringen din : ) den er så fiin!

Anonym sa...

Oki, hvor har du kjøpt støvlene? :D

Anonym sa...

VIDEOBLOGG + en dag med louise ville ha vært digg :D

Anonym sa...

Du har lovet videoblogg sååå lenge, men vi ser ingenting til den..?

Anonym sa...

oppdater, louise! :-D

Louise Angelica sa...

Sorry, jeg har ikke hatt internett de siste dagene. Skinnjakken er fra GT. Har str XS i kjolen min. Støvlene er fra Din sko. Har tenkt på å lage en ny blogg, så vil ikke holde på med den her så mye fremover.

Og jeg har ikke silikon. Er vel ikke rart jeg nekter for det, når det ikke er sant? Oh my

Anonym sa...

Hva er din nye blogg?:-)
Eller blir din nye.

Emmeli Madeleine sa...

Bra du tar kommentarene som en kvinne ;D ! Det er så utrolig unødvendig og skrive slike kommentarer. Jeg liker bloggen din, leser den ofte :) Kult at du også selger klær.

Anonym sa...

Forferdelig stygge..

Anonym sa...

Kan ikke du lage en ordentlig videoblogg snart?:) du er kjempe pen forresten!

Anonym sa...

Ser jo at Louise ikke har silikon da, silikon ser mye rundere ut på (relativt) slanke jenter.

Anonym sa...

Ja, ikke si at hun har silikon, man ser jo at de henger som naturlige pupper

Anonym sa...

stakkar skjønner ikke at du orker å ha en blogg når du får så mye drittslening:( men når du først blogger blogger du bra da! er vel bara sjalue folk, men du oppdaterer SKIKKELIG SJELDENT!!

Meg sa...

Oi - her var det mange stygge kommentarer ;o
Skjønner ikke at folk gidder.
Likte bloggen din, jeg! Å vet virkelig godt hvordan det er med impulsshopping.. Ah.

Anonym sa...

Slutt å svar de anonyme som slenger dritt. Hadde jeg vært drittslenger, hadde det gitt meg motivasjon til å fortsette videre, fordi jeg visste at jeg irriterte folk. Et slikt liv har jeg da heldigvis ikke. Jeg ER sjalu på Louise, det kan jeg godt innrømme. Hun er den PENESTE jeg har sett, og beundrer henne for å være en så ærlig og snill jente, som gjør mye for oss lesere med å legge inn innlegg så ofte hun har sjangsen. Når hun gjør dette for meg, slik jeg får "drømme" meg bort litt i min definisjon av det perfekte liv, ser jeg absolutt ingen grunn til å slenge med leppa over bloggen hennes, bare fordi hun er 100 ganger penere enn meg. Noen sier også at de er ikke sjalu eller ikke liker Louise, selv om de slenger dritt, men da skjønner jeg ikke hvorfor de i det hele tatt har funnet fram bloggen, eller har tatt seg tid til å lese mye (om ikke alt) av det som står her. For liker du ikke Louise, eller det Louise står for, har du jo ingenting her å gjøre? .. Hva så om hun ikke har ekte vare innen skjerf og alt det andre, Louise er jo bare et menneske slik som dere. Og hva skjer med å si at de skoene var stygge? Smaken er som baken, og vær glad for det! Skjønner ikke at det går an å finne så mye å klage over som dere gjør. Så sinnsykt unødvendig, skulle trodd det var en gjeng med 14 åringer som akkurat har fått pupper & mensen som skrev.

Ann-Cathrin sa...

Jeg har fulgt med på bloggen din lenge nå - og du er fortsatt like flink :) hihi!
Men du, har du funnet ut hvordan man ser antall besøkende på profilen/noe slags statisikk for blogspot, enda? Prøver å finne det ut jeg og! :D Hih.
Keep ut the good work! Og - du er virkelig nydelig!

Anonym sa...

Haha, nå måtte jeg le av det "silje" skrev. Jævelig bra skrevet :-D Ja, og angående de navnene, so what? Har dere problemer med det eller? Skal dere gjøre a? Le så mye dere vil da :-) Er det lættis? Så kult a.. le så du dør da. bokstavelig talt.

Anonym sa...

Hei Louise!
Elsker å lese bloggen din.
men somsagt det er litt kjedlig at du blogger lite fortiden. men som du selv sa var det jo pga du skal flytte til en annen blogg osv. du kan jo legge inn litt innlegg likevell? sånn små bare, du shopper jo vær dag nesten også. så du kan jo legge ut bilder av det å skrive hvordan dagen din har vært på skolen, jobb etc. hadde vært kjempe fint!

klem aktiv leser

Anonym sa...

jeg må le av deg som er så sinnsykt fasinert av louise, helt vanlig jente, hun skriver ike denn ebloggen for å gjøre dge glad men for å gjøre sge slev mer populær! du er rett og slett dum

Anonym sa...

hva er vitsen med ny blogg når du såvidt har tid til denne ?

Anonym sa...

skal ikke du slette den blogen da ?

Anonym sa...

syns skoene var kule ! ;)

Anonym sa...

når kommer den nye bloggen?:)
can't wait!!

Anonym sa...

Ferien var deilig, så lenge den varte:)

Fin Blogg:)

Amalie sa...

Jeg synes det er så deilig å koble helt ut. Dra ut stikkontaktene til pc, slå av mobilen, låse igjen døra. Bare meg, meg og meg. Jeg tror også det er sunt for kropp og sjel å noen ganger bare glemme litt av det som alltid skal skje, og heller bare ta ett pust i bakken.

Anonym sa...

LOUISE!:) jeg elsker skoa og hadde kjøpt dem på flekken om jeg ikke var blakk!:)

Anonym sa...

HERREGUD!!! ALLE DERE SOM HAR STYGGE/FREKKE/NEGATIVE TING Å SI KAN DERE IKKE BARE HOLDE DE FOR DERE SELV? HVA VIL DERE OPPNÅ MED Å RAKKE NED PÅ ANDRE? LOUISE ER SIKKERT EI KJEMPE JENTE!! Og hva så om hun vil ordne seg en ny blogg? Hva har DU med det og gjøre? Liker bloggen din Louise, og du virker som ei kjempe jente, ikke bry deg om ting de sier;);) Klem fra Mia

Anonym sa...

Du må bli myye bedre til å oppdatere for å beholde leserne dine, Louise ;-) Bare et lite tips! Jeg vet at jeg gidder ihvertfall ikke stikke innom her hver dag for å se om du har skrevet noe, når jeg vet at du ikke kommer til gjøre det. Og det er veldig dumt, for jeg liker bloggen din kjempegodt og du er en søt jente! Og hvis det er sånn at du skal lage ny blogg, så kan du jo godt dele linken med oss eller kanskje legge inn et innlegg her om hvor lenge det er til den nye bloggen åpner.

- Hilsen fast leser! :-)

Anonym sa...

Blogg litt da:(