fredag 10. oktober 2008

Dere er ikke glemt :-)

Jeg har ikke glemt dere :-) Jeg er i full gang med ny blogg. Har nettopp kjøpt meg domene, og ansatt en "sekretær" til å hjelpe meg med forskjellige ting. Vil så klart dele siden med dere når den er ferdig. Frem til det får dere bare vente i spenning ;-)

Ellers har tiden gått fort i det siste. Jeg har jobbet en del, og i morgen skal jeg også jobbe på Gina Tricot i Bogstadveien, så da er det bare å stikke innom.

Vil gjøre om hele salgsbloggen, og legge ut nye bilder.

Jeg håper alle har det bra og nyter høstens vakre dager. I morgen skal jeg på ny snowboard premiere. Nemlig signatures' nye film. Dette skal feires på Rå nattklubb i Oslo.

Noen av dere søte lesere som skal dit?

37 kommentarer:

Cicilie Blakkisrud sa...

Er det ikke 20 i morra på Rå? :)

Louise Angelica sa...

Nei, det er kun en egen avdeling til 20 i morgen. Men siden stedet er leid, er det 18 års grense :) digg for oss!

Anonym sa...

Hva slags opplegg er dette egentlig? :)
Er det en ny film eller?

Anonym sa...

jeg skal dit :D hihi! kameraten til kjæresten lagde filmen :)

Anonym sa...

Du brude se litt blidere ut når du går på gata. Ser dritsur ut. :p haha

Anonym sa...

skal ikke du slette den bloggen eller?

Anonym sa...

Når begynner du å blogge på den nye bloggen?` håper du er i gang så fort som mulig! hehe, er artig å lese bloggen din. har nesten blitt litt av verdagen min, å gå innom bloggen din å lese innlegg. du virker som en herlig persjon! klemklem.

Line og baby❤ sa...

Lykke til med ny blogg ;D

Anonym sa...

Hallo! Leser bloggen din hver uke og fulgte med på piczo-siden din for en liten tid tilbake.. Har lagt merke til (tror jeg) at du var litt kraftigere for noen år siden, stemmer det? Selv om du alltid har vært slank da, ikke det jeg mener. I så fall lurer jeg veldig på om du har noen tips for å gå ned i vekt?

Anonym sa...

Heisann. Hva var adressen til den gamle piczo-siden din ;p?

Anonym sa...

den er www.piczo.com/louiseangelica.
men man trenger passord for å komme inn, hva er det?

Anonym sa...

hei, ja hvorfor er du alltid så sur og grim når du går på gatene? overlegen elr?

Anonym sa...

når folk går alene på rund i gatene, så går man ikke å stor smiler da. det gjør no ikke jeg heller!

Anonym sa...

haha, enig.. hvem faen går rundt å smiler som ei sol til folk de ikke kjenner da?:P

Anonym sa...

FÅ GRATIS KLÆR FRA H&M OG GINA TRICOT
Bare ved å samle poeng, kan du få et gavekort på h&m og gina tricot!
Bli medlem og begynn å samle NÅ :D

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35688

Anonym sa...

og dere kjære fjortis louise fansa da, hva sier det til at hun ikke går som en solstårle men med trutemunn og stygge blikk;) det er ikke helt normalt

Anonym sa...

Tror neppe louise slenger stygge blikk eller går med trute munn på gaten. hun går vel helt normalt, som de fleste. er jo ikke normalt å smile som om du har vunne i lotto vær dag heller.

Anonym sa...

Nå får dere gi dere her. tror det er litt slitsomt for Louise å se alle som diskuterer henne isteden for å kommentere noe på bloggen eller lignende. hun har ikke bloggen for å ha et møtested der folk kan diskutere.

Gleder meg til ny blogg Louise!:-)
Hvordan ble det med en deltids jobb til, har du søkt noen steder?:)

klem.

Renate sa...

Digger bloggen din! Nettopp laget meg blogg selv. Gleder meg til å se din nye bloggen din da :)

Anonym sa...

hva med å svare oss?

Anonym sa...

ho har jo sagt at ho ikke skal fortsette med bloggen, så da er det ikke rart ho ikke svarer. hvertfall ikke med en gang: )

Anonym sa...

Begynn med bloggen snart da cutie :D

Ingeling sa...

Gleder meg til å se både den nye bloggen din og de nye tingene i salgsbloggen;¤

Anonym sa...

Legg ut linken av bloggen. NÅ?

Anonym sa...

hva er passordet til hjemmesiden :)?

Anonym sa...

Jeg vet den nye siden:-DD
Men hun har ikke skrevet noe spess i den enda, så er ikke noe vits for ho å legge den ut for dere. hun legger den ut når ho begynner å blogge. chillout.

Anonym sa...

Gi oss linken til den nye bloggen " Anonym"?

Anonym sa...

Jeg vet adressen:
louisexangelica.blogg.no

Anonym sa...

liker å trene og SPISE SUNDT!? Hahahahahahahahaha, yeah, det skriver man i en kort presentasjon om seg selv:P

Anonym sa...

Dumme, dumme folk. Det er den forrige bloggen til Louise..

Anonym sa...

Ja, det ser man jo selvfølgelig på datoen, idiot:P Sier bare: Liker å trene og spise sundt. Alt for å holde kroppen i form." hahahahahahaha

Anonym sa...

synes du skal blogge mer :)

Anonym sa...

Hva er den nye bloggen din? Du er jo så treg med å svare, og ikke minst blogge! Det er dårlig av deg!

Anonym sa...

Gleder meg til å se den nye bloggen Louise :)

Anonym sa...

Det er jo ikke dårlig av henne å ikke blogge eller svare. ho har jo sakt at ho ikke skal fortsette med bloggen her. det vil jo omtrent si at bloggen så å si er lagt den

Marita Førisdal sa...

Koselig blogg jeg bor i Bergen shipt:(

Anonym sa...

har vennina di caroline tatt silikon? hvopr?