mandag 29. september 2008

Oh, happy days!



Hurra! Fet kveld på lørdag. Mia og jeg vorset hjemme hos Mia sammen med Trysil-befolkning, før vi dro mot Rockefeller. Lang kø og mye mennesker. Men det ble en drit kul kveld, med mye kjentfolk og nye bekjente. Steffen og jeg tok siste nattbus hjem til Hasle med en deilig kebabrull på slep. Der nattet vi over til søndag, før vi senere dro hjemover til Son. Vi hadde en sykt koselig kveld med taco og sjokoladekake :) I dag har jeg rukket å gjøre en hel del.


1. Hudpleie spesialist
2. En halvtime på kaffebrenneriet med en deilig muffins
3. Innom banken for å skaffe meg nettbank
4. Handlet forsinkede bursdagsgaver
5. Hjem til Høybråten for å hente klær

Ikveld er jeg alene hjemme, og skal bruke den på "meg selv-tid". Den inneholder så mye som et deilig bad med masse bobler, hudpleie, manikyr/pedikyr og deilige måltider. Ble ikke noe Larvik tur på meg, ettersom Steffen og jeg jobber annenhver dag.




Min søte Aylin har avslørt hva jeg får i bursdagsgave, nemlig tur til Luxemburg. Jatakk :) Ble skikkelig, ordentlig dritglad. En perfekt gave, til en jente som ikke drømmer om annet enn å reise, reise og reise. Hurra! ..igjen

39 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Louise.

Du går media og kommunikasjon, så vidt jeg har fått med meg. Er du glad i å skrive? Har du erfaring fra aviser etc.? Hvilken utdanning har du planer om å ta?

:)

Anonym sa...

Hei :-)

Så snilt og koslig av Aylin!
Hva gjør du hos hudpleie spesialisten?;)
Har du ikke flere bilder fra Rockefeller da?:D

Anonym sa...

Hva bruker du før du tar smike på deg ?

Anonym sa...

hvor har du kjøpt den lyse brune vesken du hadde med i Danmark? Du svarer nesten aldri på det vi spør om! Klem klem :D

Anonym sa...

hvorfor går du til hudspesialt ? du har jo perfekt hud jo :)

Louise Angelica sa...

Hei, Silje :) Jeg går media, men er ikke så veldig glad i å skrive. Heller fotografi. Jeg har litt erfaring med aviser, ettersom klassen min skrev for dagblad nett en uke i fjor. Vurderte journalistikk, men har endret helt mening. Angrer ikke at jeg valgte mediefag, men har funnet ut at jeg vil gjøre noe annet til neste år, så da vil jeg satse på eiendomsmegler lijen på BI.

Ja, Aylin er kjempe snill! Jeg var hos hudpleie spesialisten i dag, fordi jeg har fått noen lyse pigmentflekker på kroppen - og det vil jeg ikke ha noe av. Så fikk en krem som fikser det ;) Nei, har ikke flere bilder, men kanskje noen andre har?

Jeg vasker meg og bruker en fuktighetskrem fra md formulations.

Jeg har vært dårlig til å svare i det siste. Beklager det. Den brune vesken er kjøpt på Message, i Danmark. Men vi har jo en sånn butikk i karl Johan, så mulig den selges der? :)

Anonym sa...

Takk for at du svarte! Hvor mye tror du den koster? :D

Anonym sa...

Bruker du morgen og kveld eller bare når du tar smike på deg hjelper den sånn at du har en rent ansikt eller?

Louise Angelica sa...

Det er ikke godt å si. Settet kostet kr 500; så jeg vet ikke hva den ene kremen koster. Kanskje google det opp og se? Bruker bare renseopplegg om kvelden, men selve kremen både morgen og kveld.

Hyggelig med spørsmål :)

Anonym sa...

Hei :) Hva gjør du i larvik hele tiden? hehe

Anonym sa...

Hva heter den kremen da? hvor har du kjøpt den?

Anonym sa...

Hei Louise.
Jeg virkelig liker bloggen din, er innom å titter nesten hver dag. Du må legge ut bilder av outfit'ene dine oftere!
Men jeg hadde et lite spørsmål til deg. Jeg eier en metallic bronsetights, men jeg aner ikke hvilke klær jeg kan bruke til? Har du noen forslag, med tanke på at du virkelig kan det med å sette sammen klær? Takk på forhånd. :)

Anonym sa...

Du er utrolig pen! Bra blogg!

Anonym sa...

Legg ut mer bilder av dine OUTFITS! ENIG :D Og hva du kjøper inne, du gjør aldri det lenger!

Anonym sa...

har du silikon? (jeg har ingenting imot det altså, jeg bare vurderer å ta det selv nemlig. ) :p

Anonym sa...

Ja, hun har det, men hun nekter alltid..

Anonym sa...

Hvis du hadde sett eldre bilder av henne(fra da hun var ca 16) så hadde du nok forandret mening.. Tror virkelig ikke hun har silikon

Anonym sa...

Lurer egentlig bare på hvorfor du ikke oppdatere flere ganger daglig, når du får så mange koselige kommentarer? :-) Det burde du, er så sinnsykt kjipt at du oppdaterer så sjeldent, og du har vel ikke SÅ mye å gjøre?

Anonym sa...

Ehm, som anonym sier overfor her.. jeg har sett bilder av louise fra så sent tilbake som 9 klasse, og hun hadde veldig store bryst for alderen da også.
Så tror ikke man skal uttale seg om ting man ikke har peiling på:-)

Anonym sa...

Jeg bare lurte på om dere hadde en grønn kåpe på Gina Tricot på Metro? med knapper på fra brystet og opp. koster 499. Bor ikke i Oslo, så er litt langt å dra hvis den ikke er der:)

Anonym sa...

Du som jobber på gina tricot, veit du om dere fortsatt har de turkise boblejakkene i litt sånn skinnende stoff? Og om dere har den sorte "skinn" kjolen i butikkene fortsatt? Eller er disse helt utsolgt og ikke vil komme tilbake igjen?

- Kathrine

Anonym sa...

kor har du kjøpt di øreringene? FEDE! =>

Anonym sa...

Louise er DIGG digg digg :) man kan da ikke si noe annet. Og en helt utrolig personlighet. Silikon eller ikke, små bryster eller store, digg uansett :) looove you!

Anonym sa...

Når drar du og Ailin da?

Anonym sa...

Heisann :) Jeg skal en tur til oslo i høstferien, så jeg lurte på hvor de beste butikkene er henn?

Anonym sa...

hvor blir det av videobloggen?

Anonym sa...

Du har veldig fin kropp men en stor nese. Noen gang tenkt på å fikse litt på den for å få et mer velproporsjonert ansikt? Har det samme problemet selv, og vurderer det nemlig. Hva er din mening om plastisk kirurgi?

Anonym sa...

Hæ, Louis har overhode ikke stor nese!

Anonym sa...

kan du prøve å oppdatere litt oftere :P?

Anonym sa...

Helt enig det du sa om nesen hennes. Ødelegger anledet henns. Men ellers pen.

Anonym sa...

Ser ut som du har bart på det bildet:P Ikke slemt ment.. Men alle bilder kan ikke være like vellykka shøøøøøøøøøøøøøøøø;););)

Anonym sa...

Herregud, folkens! skjerp dere litt'a. Louise er jo drit pen! Har ikke sett en jente som er penere, og det er jo ingenting i veien med nesa til louise? særr. Om dere har studert så mye og kommet fram til at det er nesen det er noe galt med, så er det noe galt med dere! Og ser jo ikke ut som louise har bart på et eneste bilde! herregud, avertil skjønner jeg ikke hvorfor folk skal komme med sånne teite kommentarer. Dem vet jo engang ikke hva dem snakker om!

- Elisabeth

Anonym sa...

slutt a folkens! Blir skuffet hver gang jeg kommer inn på siden din for du har ikke gjort noe nytt. Kan du ikke oppdatere flere ganger om dagen som de andre fleste gjør? Når du har en blogg som handler det jo om at du skal skrive om dagene dine og alt du opplever! Hm.. har sluttet nesten og klikke meg inn å siden din faktisk! Ville bare si ifra, for fler som føler det samme! Lykke til :)

Anonym sa...

Herregud, det er rett og slett det verste jeg har hørt! Har alltid vært misunnelig på Louise pga hennes lille, søte nese. Den er nemlig mindre enn de flestes. Skjønner ikke helt hva som foregår oppi hodet ditt når du kommer med en slik tåpelig kommentar. Ikke alle neser kan være som michael jacksons, men jeg forstår at det er noe i den retninger du higer etter..

Silje sa...

hei såg litt lenge oppover at du skrev du hadde fått noen lyse pigmentflekker på huden? hvor på huden fikk du dem? jeg har noen også nemlig, men de er bak på ryggen :/ hva heter kremen du fikk?

Anonym sa...

Silje, man kan kjøpe en krem som heter Anti Pigment Creme fra Super Glanin på helsekostbutikker:-) Den er ganske dyr, men skal visst være veldig bra.

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den grå lua?

Anonym sa...

jeg tror min lue er lik til den louise har, og om jeg ikke husker feil er den kjøpt i Sverige. Men kan jo hende det er en annen da, som er kjøpt i Fr.stad eller oslo eller no i den duren :p?

Anonym sa...

Kirurger kan omforme utseendet på kroppsdeler gjennom kosmetisk plastisk kirurgi . Noen av de vanligste kroppsdeler folk ønsker å forbedre gjennom kirurgi inkludere

Brystene: Øk eller redusere størrelsen på brystene eller omskape sagging brystene
Ører: Reduser størrelsen på store ører eller sett utstående ører tilbake nærmere hodet
Øyne: Riktig hengende øvre øyelokk eller fjerne puffy poser under øynene
Face: Fjern ansikts rynker, bretter eller akne arr
Hår: Fyll ut balding områder med ens eget hår
Nese: Endre formen på nesen
Tummy: Flat mage
plastisk kirurgi oslo