fredag 26. september 2008

Gratulerer med ny hit, Madcon!



Jaja, hvorfor ikke. Nå har videoen blitt publisert. Hele verden kan jo se den på youtube, så hvorfor ikke vise den til dere også. Litt bummer å bli brukt på forsiden av vg, med stumpen bar. Det bakerste bildet er litt morsomt. Se håret til Triana på høyre side, (jeg står bak).

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=526669
http://www.youtube.com/watch?v=YIOKysz-Pe0

Jeg har allerede fått tilbud om andre ting. Så fremtiden blir spennende, men jeg velger å holde det litt anonymt en stund til. Jeg ble i hvertfall ringt av en stolt mor og far, som allerede har vist meg frem til jobbkollegaer. Det gjør alt mye lettere for meg og. Holder dere oppdatert!

42 kommentarer:

Ida Bianca sa...

Så moro, jenta mi! Stolt av deg!

Anonym sa...

Nice den rumpa da =)

Pernilleee sa...

Så artig.. Du har jo en super bra kropp da, så du kan jo holde på med sånn.. Masse lykke til videre også.. Gleder meg til og se mere av deg!

Anonym sa...

vet du hva Louise.. Du kommer til å ende opp som Lene Alexandra, bare ti ganger dummere og ti ganger løsere! Godt jobbet ;)

Ida Bianca sa...

Hahaha. Syns jeg aner en smule sjalusi. Louise har en helt super opptreden i denne videon. Selvom hun er i undertøyet - klarer hun faktisk å IKKE se billig ut. Kroppen hun har - kan vi andre omtrent bare drømme om. You go, girl! Ikke bry deg om de som slenger dritt :-)

Anonym sa...

Jeg syntes du er 1000 ganger penere enn louise jeg Ida.. Og kroppen din er jo like fin som louise sin..
Min mening

Anonym sa...

Hva bruker du før du tar Sminke på deg? hva bruker du til huden siden huden din er veldig fin?

Anonym sa...

Haha, herregud. Snakk om sjalusi da. Huff. Blir så slapp.
Voks opp nå, små barn. :)
Så utrolig pen du er, Louise :)
Stå på, jente :)

www.martine88.blogg.no

Trine Elita sa...

Moro Louise :-) Lykke til videre!

Anonym sa...

Fikk du penger for det? :)

Anonym sa...

Haha, så morsomt!
Det var kult å se.

Du ser bra ut, Louise!
Kjempe bra ut!

ffm.blogg.no
Marlene

Anonym sa...

Du er en slik person andre jenter kan se opp til! Du stråler virkelig :-) Også har du så mange gode tips om så mye, som virkelig inspirerer :-) Tipset om å bare ta seg en god, lang dusj, fungerte utrolig bra. Det har aldri slått meg tidligere, men det er faktisk ikke mer som skal til for at en kan føle seg en smule bedre.
Tusen takk for at du gir meg en hyggelig lesefornøyelse hver dag :-)

Karoline sa...

Utrolig bra musikkvideo:) Søt du er! Tror musikkvideoen er bra fordi den er spilt inn på skolen min jeg..! not.. haha..! har nok noe med de flotte menneskene i musikkvideoen ja... <3

Kari sa...

kjempestilig! :-) du må være stolt, noe du har all grunn til.

Anonym sa...

Wow, så sinnsykt moro :D
Synes virkelig du tok deg bra ut i videoen, syntes det så ut som at du prøvde å kaste ut gutta et øyeblikk der, stemmer det? :p

Anonym sa...

Morsom at du er med i madcons nye video! Hvordan fikk du dette tilbudet? :-)

Håper du er stolt av opptredenen, ikke alle får oppleve dette!

Anonym sa...

jeg hadde ikke værst stolt over å vise halve rompa;)

Anonym sa...

ingen ser det er det med stumpen bar så jeg tror du ligger godt ann

Susanne Halvorsen sa...

gratulerer :D nå kan du være kjempe stolt gull<3

- Aylin Madelen sa...

ihh :-) detta liker vi, and more to come håper vi! glad i deg jenta mi<3

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den store brune vesken du hadde i danmark? DØDS FIN :D

Anonym sa...

JÆVLA COPYCAT, AMALIE ØIEN! HERREGUD, DU ER SÅ FALSK!

Anonym sa...

Gratulere:-D

Anonym sa...

Hei! Liker denne bloggen veldig godt. Interessant innhold og veldig søt jente:) Litt oftere oppdatering hadde man heller ikke sagt nei til.
:)

- Aylin Madelen sa...

må sies at man så litt mer av deg på klipp i god kveld norge igår ;-p hihii.. du er søteste pus <3

Anonym sa...

Hva mener du, hun har jo på undertøyet? Jeg så ikke noe annet

Anonym sa...

Spurte på det innlegget der du hadde bilde av hud-produktene, men har ikke fått noe svar så spør jeg her:) Hvor mye betalte du for alt det egentlig?

Anonym sa...

Hvilke andre tilbud har du fått etterpå Louise? :)

Inga - Sofie sa...

Oi, endel sjalusi ute å går her ja. Patetisk.

Så morsomt med videoen! Lykke til videre :)

Anonym sa...

Å herregud. DU er så sinnsykt pen og deilig lissm! Enhver gutters drøm

- Aylin Madelen sa...

ja, at man så litt mer av henne som person.. Ikke noe annent ;-D

Anonym sa...

Så pen du var da :) ikke for å bli personlig, men har du sillikon? du ahr ialifall veldig bra kropp. lykke til videre i fremtiden, elsker å lese bloggen din. Men håper du kan begynne å blogge litt oftere. Klem fra camilla=)

Anonym sa...

Sorry, men synes du burde bli mer fit og gå ned litt i vekt om du skal jobbe som modell. Jeg tør å si at jeg har penere kropp enn deg, og enda føler at jeg må bli mer fit før jeg evt kan jobbe som modell!
Har ikke noe med sjalusi å gjøre, haha. Dropp det :p

Anonym sa...

eeh.. det spørs jo hvilken modell du vil være. det er ikke fint i det hele tatt med de radmagre catwalk-modellene! det louise har er en sunn, veltrent kropp som etter min mening er slik en modellkropp bør være.

Louise Angelica sa...

Tusen takk, alle sammen :) Så mange hyggelige kommentarer. Ida Marie, hvis du tror jeg ender opp som Lene Alexandra - så tar du grundig feil. Det er ikke jeg som står å hopper opp og ned å synger "My boobs are okey". Løs er jeg heller ikke. Har samboer jeg?
Ida Bianca, du er så snill og søt, og ikke minst god i hjertet ditt :) loveyou! Ja, Stine. Det var jeg som kastet Tshawe inn i dusjen, hehe. Jeg fikk dette tilbudet via min manager, Erlend. Anonym, jeg spurte ikke deg om hva du ville ;) Jeg kan ikke fortelle om det enda, men jeg gjør det når alt er sikkert. For alle hudproduktene mine betalte jeg 500; kr.

Cajjoline sa...

Åh, så moro da Louise! :D Kult å høre at du får litt gjennomslag. Hehe. Har ikke sett videoen enda, tror de rundt meg på jobben kanskje ville reagert, men skal bli moro å se :o)

Håper vi sees snart tupp, begynner å bli lenge siden igjen.

Og igjen, gratulerer med kjempemorsomt oppdrag :)

Anonym sa...

Hvor høy er du ?

hanna sa...

så artig :) sangen er jo dritbra også

Hanne Haukåssveen sa...

ja Louise syns virkelig du må gå ned litt i vekt din jævla strek :P hehe, neiida, du vet min mening, i miss you <3, savner deg skikklig vet du.. meeen, Louise lever i sin lille verden, den bobla di er du vel egentlig alltid inni :P hehe.. ring meg en dag da ;)

Love Jenta di, Hanne <3

Tine sa...

lurer på om madcon skrev låta om eksen til tshawe.

Anonym sa...

Louise, du som er veldig søt i deg selv, hva får deg til å ville løpe rundt i en musikkvideo i undertøyet? Du syns jo så vidt til og med! Har du ikke annet å spille på en kropp og utseendet? Er det noen bra sti og gå? Det er jo en milliard blonde jenter med svære pupper som danser nesten nakne rundt overalt man ser, men hva slags marked er det? Hva er det man vinner på å se sånn ut? Trenger man liksom talent for å nå dit? Ikke akkurat...

Unknown sa...

dæven hadde rett ja! satt og så på thevoice også kom videoen der, så synes jeg at det ligna no jævlig på deg i videoen der. Måtte sjekke og jaggu hadde jeg sett riktig. Grattis med ennu ett steg videre ;D