tirsdag 23. september 2008

You will always mean the world to me



Mmm, kom nettopp hjem fra en ubeskrivelig deilig time tilbragt i en varmestol, i liggende stilling, med ansiktsmaske, massasje og damp. Det var verdt hver eneste krone! Dempet belysning og avslappende musikk. Jeg sovnet inn i min egen drømmeverden, fylt med tanker og fantasier. Da timen var ferdig, var det tilbake til den samme, gamle hverdagen fylt med stress og bekymring. Jeg skal tilbake!

Søte Hege overtalte meg til å kjøpe noen produkter, slik at jeg kan vedlikeholde huden min.
Jeg har nettopp gått en lang tur med Elita, og pønsket ut hva jeg skal bruke høstferien til. Og det er en ypperlig mulighet å bruke late dager på trening og dietter. Så jeg skal skrive en plan for uken, med både treningsøkter og dietter. Jeg skal også bruke litt kvalitetstid på meg selv med både peeling, ansiktsmasker og pedikyr. En av mine lureste turer skal bli til Holmenkollen, for å løpe i trapper. Det gleder jeg meg til.

Dessuten ønsker jeg meg virkelig en ny header. I beige eller lilla. Om dere har tid og lyst er det bare å lage en, og sende til louiseangelica@live.no - så hadde jeg blitt utrolig glad :-)
Skal også snart oppdatere hele salgsbloggen min, og beklager at jeg har vært litt sløv!

Hva er deres planer for høstferien?

20 kommentarer:

Anonym sa...

kan du skrive ned dieten din og treningsplanen din? syns det er bar med inspirasjon til min egen:)

Anonym sa...

veldig bra side du har :-) leser bloggen din hverdag! veldig pen er du også, hehe.

Anonym sa...

Skulle akkurat til å skrive det samme - hadde vært supert om du kunne lagt ut treningsplan og diett her :)

Louise Angelica sa...

Tusen takk for det :-) Ja, det skal jeg gjøre, søtiser!

Anonym sa...

Det hørtes deilig ut med litt pleie :D Håper du blir fornøyd med produktene :)
I ferien må jeg si at jeg skal til Tyrkia :) Og nyte det for å si det slik før jeg skal 3 uker på utplassering :p
Tror jeg er innom bloggen din hver dag jeg, du skriver så mye bra :)

birgitteiusa sa...

jeg er innom bloggen din hver dag, og jeg blir veldig glad når du har skrevet et nytt innlegg ;'D
I høstferien og 2 uker senere skal jeg til Thailand, Singapore, Malaysia og Hong Kong :)

du er utrolig pen, btw ! :)

Anonym sa...

wannabe treningsnarkoman! :-D HOHOHOHAHA

Anonym sa...

Hei:)
hVOR var du på sånn masaje ting?
Hvor fikk du alle de kremeene?
HAR DU FETT hud, blandings hud eller normal hud?

Louise Angelica sa...

Tyrkia hørtes ikke feil ut! Kos deg :-) Hyggelig at dere stikker innom. Så heldige dere er som skal ut å reise. Skal se om jeg finner meg en hoppe-på tur jeg og ;-)

Hei anonym; Jeg var hos Hege Skrindo. Hun holder til i Lilleakerveien 31B. Kjøpte produktene mine hos henne. Jeg har helt normal ut - men som trenger litt næring og fuktighet.

Mmm, nå sitter jeg å nipper på Solrik'en min :)

Louise Angelica sa...

normal hud, så klart! :)

Anonym sa...

Jeg har og den body scruben, den er bare rå god! :-)

Anonym sa...

Du kjøpte en del! Hvor mye betalte du for produktene og behandlingen?

Anonym sa...

hun ilehguri.blogspot er en av di som hermer deg... bare sjekk banneren hennes.

Anonym sa...

MD er topp. Brukte det mye på vk2 hudpleie ja. :)

Oda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hva bruker du før du tar Sminke på deg? hva bruker du til huden siden huden din er veldig fin?

Anonym sa...

Syntes du er dårlig til å oppdatere! Kan du ikke legge ut bilder av hva du har på deg om dagen? :D

Anonym sa...

Hei :)
hvor har du kjøpt håret ditt? var det krøller i det?
btw fin side :)

Anonym sa...

Enig med Anonym, legg ut bilder av hva du har på deg om dagen:-)

Anonym sa...

Legg ut diettene dine da?
Det hadde vært bra :)
Kjempe bra blogg, er innpå Otfe :)