torsdag 4. september 2008

You can heal your life

Dette er to av bildene Dennis og jeg skal bruke på innleveringen neste uke. I dag var vi i Middelalderparken for å ta bilderk, og vi trengte en bukett roser - som Dennis fikset. Og tror du ikke han er så søt og snill og gir meg en bunke med 16 rosa roser. Å, følte meg så heldig når jeg gikk å bar på dem. Etter skolen i dag var jeg innom jobben til Steffen. Han ser jeg ikke på noen dager, nemlig fordi jeg skal jobbe i Lillehammer i helgen. Skal være fotograf på en bankiade.
Ah, jeg er så spent på alle seriene som kommer i nærmeste fremtid. Robinson, Top model og norsk Paradise Hotel. Jeg er virkelig en tv-slave når det gjelder typ realityserier.
Jeg tok en vindusshopping i går, mens jeg hadde fritime på skolen. Men jeg så heldig å ha en mamma som kom å møtte meg i byen på formiddagen, så jeg kunne få det jeg hadde tittet på.
Hurra for snille mammaer! Jeg var også på personalmøte på jobben i går. Jeg hater det. Og grunnen til det er fordi jeg alltid gruer meg. Redd for å få klager, kjeft etc. Men det går alltid fint. Vi samles på gulvet i butikken, og spiser godteri mens vi prater om alt og ingenting. Det ender alltid opp som en "koselig jentekveld". Men, jeg har bestemt meg, jeg kommer til å finne meg en deltidsjobb til. Og jeg har veldig lyst til å søke på DNA. Rett og slett fordi jeg forguder sko, og det ville vært som en drøm og gå rundt og ta på dem hele dagen. :-)

Jeg fant ut hvorfor jeg hadde vondt i magen på mandagsnatten. Fordi jeg hadde vært på McDonalds og spist McChicken meny. Det var faktisk flere som meg med kvalme og magesmarter. Noia! Så nå er chicken hamburgeren boikottet.
Ellers har jeg veldig lyst til å dele mitt stil ikon med dere. Alltid sett opp til henne, og stilen hennes har virkelig kommet seg de siste årene. Og ja, her snakker vi Ashley Olsen.
Nå skal jeg en tur på Metro og kjøpe en kjole og litt små dimserier. Skal nemlig ut neste helg, heh! Som jeg har nevnt tidligere har et kjært barn mange kallenavn. Jeg er en av dem. Steffen og jeg kaller hverandre alt fra a-å. I dag tok han seg vann over hodet og kalte meg for rølp(?)
Lørdag kveld ser jeg min elskede, begge har fri.
Hurra for kosedispensasjon!
Her er to av dagens mest spilte låter:
Hvem er deres stil ikon?

26 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine ting du har handlet, grattis :) hvor er skoene fra? Skikkelig fine!

Ashley Olsen har kul stil, men liker Nicole Richies enda bedre. Og selvfølgelig "klassikeren" Sienna Miller:)

Maud sa...

Lauren Conrad og Audrina Partridge, begge fra realityserien The Hills.

Anonym sa...

det var virkelig et fint sett! Hvor er det kjøpt? :)

Anonym sa...

hvor i Lillehammer skal du være og når?: )

Anonym sa...

Ashley Olsen har helt rå stil, den er knall fin! Legg ut bilder av det du kjøper deg på metro da!:D kjole og div.

Annette sa...

Nydelige bilder de øverste :)
Har ingen spesielle stilikoner egentlig, jeg liker det meste. Men ashley olsen har kjempe fin stil :D

Bella. sa...

Liker Lauren Conrad kjempegodt jeg :) Hun kler seg enkelt men samtidig veldig stylish :)

Anonym sa...

Hvor er olabuksen din kjøpt? evt pris og merke? :D

Louise Angelica sa...

Kjempe fint at dere svarer på spørsmålet, det gir oss andre tips om andre kjendiser vi kan googe på, og finne styling tips! Great:-)
Genseren og beltet er kjøpt på GT. Jeg legger ut bilder ikveld, hvis jeg får tid. Kjøpte meg en kjole, en bukse og noen dødskule knestrømper. Olabuksen er også fra GT. Tror prisen ligger på kr 499; Jeg er ikke sikker på hvor i Lillehammer det er, faktisk.

Hilsen lille rølp - Louise ;)

Anonym sa...

og skoene..? hehe:)

Anonym sa...

Et dumt spm, hvor er Metro egentlig? :)

Louise Angelica sa...

Skoene er kjøpt på Grensen :)

Louise Angelica sa...

Metro ligger i Lørenskog.

Anonym sa...

Sjekk ut outfit'n til Christina Aguilera.

Anonym sa...

Hvilke skobutikk var du inni når du ble filmet av God morgen Norge? :)

Bella. sa...

Hvilken template bruker du?

Anonym sa...

halla:)
hvor mye sgodteri spiser du hver dag/uken mye penger du bruker til dagen på sdet?

Melissa Brende sa...

Så fine ting du kjøpte!
Ashley Olsen, Nicole Richie og Lauren Conrad :-)

Anonym sa...

Heter den Casio Exilim EX-Z150 sølv eller? Beklager at jeg masser om det=)

Susanne Halvorsen sa...

Hei Louise<3 fin blogg som alltid :D Lover deg, du burde søke på DNA, beste stedet jeg har jobbet noen gang! De har en nyåpnet butikk på DNA i Lørenskog nå, eller, er litt siden den åpnet, men kan jo eventuelt søke der? er jo ikke alltid de har fullt personale! Har søkt på alle mulige DNA butikker i Oslo selv, vil fortsette innenfor DNA kjeden. Eurosko og DNA er samme kjede, så går jo ann å søke eurosko også? men hvorfor vil du slutte på Gina dA?

Susanne Halvorsen sa...

Oi, jeg leste det andre innlegget ditt etter jeg hadde lest dette :P så ikke at du ville ha en deltidsjobb til, trodde du skulle slutte jeg se. Da kan jeg bare si med en gang at DNA eller, generelt Eursko kjeden er ganske opptatt av at man kun jobber hos DNA, pga fleksibilitet, hvertfall slik jeg er kjent med det :)

Anonym sa...

Mitt stilikon er oldefar (L)(L) haha neida seriøst jeg veit ikke.

Anonym sa...

Eurosko kjeden er super :) Jobber der selv og klager ikke et sekund :) Vi driver å pusser opp på stovner og søker faktisk etter deltid :) Lykke til med jobb søking hvertfall :)

Anonym sa...

Herregud, du er så pen ! misunner deg altså ! < 3

Anonym sa...

Louise hvor mange GB har du på iphonen din? 8gb eller 16?

Louise Angelica sa...

Takk for det :-) Skoene er fra Grensen! Jeg ble filmet på Din Sko i Karl Johan. Jeg spiser ikke mye godteri lengre, det hender jeg kjøper en stratos i ny og ne, men prøver å holde meg unna. Men det går litt mye i fastfood. Det er dumt :-/ Ja, det er det kamera. Fåes kjøpt i mange fine farger. Takk for det, Susanne. Du er god :-) Jeg skal ikke slutte på GT, bare få en jobb til. Min iphone er 16 gb. Søtiser, dere gjør meg glad :)