tirsdag 2. september 2008

Long time, no see!

Jeg lager i hovedsak en blogg så jeg kan skrive om alt og ingenting som foregår i mitt hode. Ikke for at folk skal kritisere meg, mine valg og avgjørelser. Jeg har ikke blogget i det siste fordi jeg ikke har hatt data. Den er på reprasjon. Min elskede data som jeg hadde i knappe to uker.

Igår var jeg på musikkvideo-innspilling av Madcon's nye låt Liar. Hanne var verdens snilleste og ble med. Først hentet hun meg hjemme hos pappa, før vi dro til byen for å ta en matbit. Der var vi innom Lars' nye leilighet på Aker Brygge. Jeg er misunnelig. Møtte også på Helene Rask, som alltid er like søt. Jeg ble også ringt opp av Telebutikken, så nå er jeg endelig stolt eier av en Iphone 3G. I dag har jeg ikke vært på skolen. Hadde en helvetes natt med magesmerter. Steffen ble hjemme sammen med meg, og vi har kost oss.

Jeg var ute på søndag og spiste med min kjære, på den nye restauranten Eately. Den anbefaler jeg virkelig. God mat på kort tid. Ligger ved siden av Café Sorgenfri på Aker Brygge. Deretter tok vi turen på Colosseum for å se Den siste revejakten. Dritkul. Den vil jeg gjerne se igjen. På veien hjem fant vi den kuleste leken på lekeplassen.

I morgen har jeg bestilt time til å fikse øyenbryn. Blir spennende å se hvordan det blir. Jeg vil ha både ny fasong og farge. Skal surfe litt på nettet og se om det er noen jeg liker.

Ellers har jeg planer om å få meg en deltids stilling til.

Har dere noen ideer om hvor jeg kan søke?

18 kommentarer:

Anonym sa...

Det dummeste du gjør er å skaffe de to deltidsstillinger da må du beatle 37% skatt på den siste jobben du fikk er mye bedre å jobbe mer på ett og samme sted

Anonym sa...

hei:)
hvor fikser du øyebrynene dine? og hvor mye koster det?

Annette sa...

Så bra du er tilbake med ett nytt innlegg, har savnet det :)
søte bilder, louise!

Anonym sa...

åå så fine sko! hvor har du kjøpt dem?:) hihi

Louise Angelica sa...

Det er nok ikke så dumt. Før eller senere må jeg betale skatt uansett, og jeg trenger å jobbe mer enn jeg gjør nå. Jeg fikser øyenbrynene mine hos "Nyt" som ligger i Lilleakerveien i Oslo :-) Prisen varierer veldig. Annette, jeg har ikke hatt data. Derfor! Synd jeg skal bli terrorisert av den grunn, hah! Skoene er kjøpt på Din sko :-) Takk for det!

Anonym sa...

hei! Hvor har du kjøpt skinn jakken din og det svarte sjerfet (?) Om det er det ? evt pris :D
Kul blogg!

Anonym sa...

når mann han blogg så må man forvente bli terorisert og få negative kommentare, hvis du trodde at alle kom til væe hyggelige så lever du i en litt feil verden;)

Anonym sa...

Hei, jeg lurte på åssen digital kamra har du, hva heter den? Veldig fin side forestten=)

Anonym sa...

Så deg på akerbrygge :) pene dere er.

Malin sa...

Må bare si det: Er så mange dumme kommentarer her inne fra jenter som TYDELIG viser at de er sjalu! Alle andre ser det, når skal dere våkne opp da jenter?:-) Flaut!
Veldig fin blogg Louise, og du er kjempepen! Skjønner godt at du ikke har tid til å blogge og/eller svare alle sammen hver dag.

Anonym sa...

Du malin, SJALU? Det er det sikkert noen som er, men etter alt jeg har lest, dreier ikkeno om sjalusi? Gi et eksempel.. virket som om du tok det der rett ut fra lufta!!!

Anonym sa...

Kanskje hun ikke akkurat hinta til deg da, smartass.
Har lagt merke til det jeg også, det er så utrolig mange sjalu jenter som kommenterer her. De alle vet at bare i deres villeste drømmer kunne de hatt et utseende og liv som Louises, og derfor får de en sånn sykelig trang til å slenge noe dritt bare for å kjenne seg litt bedre:-)

Anonym sa...

jeg hinta ikke til meg selv, heller? mente generelt, tenk litt lenger før du smeller på a.

Anonym sa...

Folk har jo et diskusjonsforum her inne jo. Stakkars Louise! Alt hun gjør er å ha en blogg så får hun så mye negativt igjen for det.
Jeg liker hvertfall bloggen din, søte :) Hadde vært kos å sett deg snaart.. En burger på Mc'ern eller hur? hoho!

Smask, kamillaxh.blogg.no (ny)

Malin sa...

Til anonyme deg:-) Er nettopp det jeg sier. Absolutt alle normale jenter kjenner igjen en sjalu jente. Hvis det ikke er handler om deg, så trenger vel ikke du å svare heller?:-P Tenkte bare å være litt grei med en stakkars jente som prøver å ha en blogg, men bare får dritt:-P

Anonym sa...

Hvordan får du være med i musikk videoer og slikt? er det gjennom det modell selskapet du er med i eller? Gleder med til å se videoen da, den blir sikkert bra :) klem maria!

Anonym sa...

Ta et bilde av deg slik at vi får sett hvordan øyenbrynene ble!:D

Louise Angelica sa...

Jakken er kjøpt på Gina Tricot og det samme med skjerfet/halsen. Husker ikke pris. Jakken ligger vel på 499; kr. Jeg husker ikke hva slags kamera jeg har. Det er et Casio i hvertfall. En Mcdonaldstur hadde vært hyggelig, Kamilla :-) Sms' meg en dag det passer for deg. Jeg har fått flere tilbud om å være med i musikkvideoer pga modellbyrået, ja:-) Hyggelig at noen gleder seg. Jeg gruer meg som en liten unge, hehe. Jeg rakk faktisk ikke fikse øyenbrynene. Må få gjort i det imorgen. Før jobb. Iiih