fredag 29. august 2008

Enfermo de sintiéndose triste, justo a causa de usted



Jeg har nettopp laget meg pytt i panne med egg til. Det kunne vært laget av en 5 åring. Hva er det jeg gjør galt, ettersom egget bare krøller seg og plommen sprekker? Det er frustrerende, for jeg klarer det aldri. Jeg ble i hvertfall mett. Det har jeg ikke vært på lenge. Jeg er fremdeles frustrert over gårsdagen, og at ting enda ikke er kommet på plass. Vonde minner blir lettere husket i mitt hode, så klart. Alt jeg ønsker er at ting skal gå tilbake til normalt. Humøret mitt har ikke vært som det skal i dag. Jeg tenkte å ta en shoppingrunde etter skolen, men, shopping hjalp ikke. Eller, det var fint der og da, men da jeg kom hjem begynte jeg å tenke igjen. Men dere, da jeg var innom Din Sko i dag, kom det brått et tv-team bort til meg. En veldig hyggelig dame, vell og merke. Hun spurte om jeg ville være så snill å svare på et par spørsmål. Der sto jeg, sliten, svett, frustrert og tenkende, og humøret langt nede. Jeg takket pent nei og smilte, men den søte damen overtalte meg, og jeg ble spurt et par spørsmål om sko. Jeg følte meg veldig dum der jeg sto, ettersom jeg ikke var forberedt. (Det kommer forresten på "God Morgen, Norge", tirsdag 08.45.

Jeg har behov for litt venninne-prat jeg nå, så ikveld tar jeg turen ut med Martine. Vi setter oss vel på stam-restauranten vår, Fridays, på Aker Brygge. Det er så utrolig behagelig å vite at det alltid er venninner som stiller opp når man trenger det. Og jeg er så glad jeg har de jeg har. Det gjør alt mye lettere. Hva skulle vi jenter gjort uten en venninne å prate med?

I morgen skal jeg til Fredrikstad. Ut på byen med alle mine gamle venninnær. Gamle bekjente er alltid koselig å treffe igjen! Ellers må jeg opp tidlig på søndag for da er det som sagt videoinnspilling.

Jeg har dårlig tid igjen - så spørsmål/svar innlegget mitt kommer senere.
Hva synes dere forresten om brillene og skoene?

48 kommentarer:

Guri Heli sa...

Dødskule briller! B-) Hvor er de kjøpt?

Louise Angelica sa...

Takk for det :-) De er kjøpt på manne-avdelingen på H&M.

Anonym sa...

Du burde prøve å videoblogge! :D

Anonym sa...

Hvorfor har du vært så lei deg å sånn da?

Anonym sa...

Jeg forstod heller ikke hvorfor humøret ikke var på topp...

StineAndersen sa...

.. Du er så vanvittig pen, Louise :-)

LINA sa...

Jeg likte brillene, men hatet skoene. :)

Anonym sa...

Likte verken skoene eller brillene, sorry. Men verst av alt var den ola-vesten! På disse bildene så du ut som en udusjet hippie

Julie Kristine sa...

Det var kjempe kult :-) Likte godt lua og jeg da. Så ikke ut som en hippie, hehe :)

Anonym sa...

halla:P
hvem gjorde det slutt med hvem?

Anonym sa...

hvorfor er du lei deg da? ikke bra. håper alt ordner seg:) men synd du ikke sier B når du sier A.

Anonym sa...

Hvilken strand var det du tok disse modell bildene? :) Fine!

Anonym sa...

Hei. Tror jeg har spurt før, men kan du spørre disse jentene som er på det bursdags bildet ditt og spørre hvor dem har kjøp Adidas jakkene? Evt, en hjemme siden dem har kjøpt dem på? Hadde vært fint! Bless

Anonym sa...

Jaaaa Louise, du må si B når du sier A:-) Skjønner at du ikke vil legge ut i det vide og brede om alt for personlige ting, men du kan vel forklare oss nysgjerrige lesere det litt indirekte?:-)

Anonym sa...

Jobber du på Gina TRicot i morgen? På mandag, altså.

Anonym sa...

Du kan ikke lage en videoblogg a? :-D

Anonym sa...

Kommer det meri salgsbloggen etterhvert eller? :-)

Anonym sa...

enda en wannabe- glamourmodell som gjør alt får å bli kjent ja:)

Anonym sa...

du er sykt uflink med bloggen din. oppdaterer aldri, svarer etter laaaaaang lang tid.. skjerp deg om du vil ha lesere.

Anonym sa...

"Uflink" faktisk:-P Må nok si meg enig, du bør bli mer aktiv. Vet du selv har kritisert Marie Amanda for hennes usanne uttalelser, men som blogger bør du se på henne som et forbilde. Hun oppdaterer fra en til flere ganger om dagen. Begynn i det minste med å SVARE daglig, selv om du ikke legger ut innlegg på daglig basis;-)

Anonym sa...

Det ser ut som at du er klar for å få den i ræva på det bildet du bruker i headeren din

Anonym sa...

Hei, jeg lurte på åssen digital kamra har du, hva heter den? Veldig fin side forestten=)

Anonym sa...

Slutt å "hat" a folkens, hun har sikkert bedre ting å gjøre enn å sitte å blogge dagen lang! Hun er et helt normalt menneske! :)<3

Ine

Anonym sa...

tenk at du tør å legge ut et sånt bilde av deg selv på en åpen blogg som alle kan se. jeg mener. det er der for alltid! huff, skumle greier. du bør tenke på hva du fremstiller deg selv som.. bare et tips. for ditt beste.

Anonym sa...

når du legger ut slike bikinibilder av deg slev der du ser kåt ut, jeg ville aldri ansett deg i mitt firma, faren min driver firma og hvis han ser slike poser på jenter som søker er det rett ut med søknaden + hvsi du noen gang kommertil å bli eiedomsmegler så kommer ingentil å ta deg seriøst. altså jusstudenter kan ikke stille opp halvnakne en gang for da får de ikek jobb, ingen vil ha en advokat som ser kåt ut på bilder i manneblader, det kommer alltid opp. og ved å ha en blogg så er du ikek etbra forbilde ehler

Anonym sa...

Nå får du faen meg gi da, hun ser vel ikke kåt ut?! Greit at hun er letkledd, men ikke overdriv.. Synes det er veldig pene bilder jeg, men natalie har også et lite poeng. Tror uansett ikke at det er alt for mye å bekymre seg. Tror ikke akkurat den headeren kommer til å bli spredd utover hele nettet:P

Anonym sa...

*bekymre seg for

Anonym sa...

Det er ikke snakk om akkurat den headeren i seg selv, men bildene hun legger ut på bloggen og på facebook. Også det at hun tillater fotografen å legge ut bildene. Strandbilder i bikini er en ting, noe annet er bilder der du refererer til sex, som det hun har i headeren. Er ikke snakk om hva Louise mener med bildet, hun prøver nok ikke å se ut som en sexobjekt, men det er slik det blir oppfattet. Fotografen eier og distribuerer bildene, og de kan lett finnes igjen ved senere tidspunkt.

Et nøkkelord: SELVRESPEKT

Bella. sa...

Likte brillene og luen :) Men ja, svar oftere på spørsmål så blir leserne gladere :)

Anonym sa...

du vil at folk skal lese om ditt eventyrlige liv.
fra min side ser jeg ikke helt hva som er så eventyrlig.
greit, du har et liv, du har ikke sjansen til å sitte å oppdatere bloggen din hele tiden. men bruk iallefall et par minutter om dagen når du før har utalt at du vil ha aktive lesere.
du har også sagt noe lignende som "tid er en mangelvare" eller noe slikt. men det syntes jeg er en dårlig unnskylding. jeg har rukket å vært på fest,jobbet et par ganger, vært på skolen, trent, vært å shoppet og vært med en vennine siden sist du oppdaterte. og jeg har likevel fått skjekket bloggen din jevnlig - fordi : jeg liker bloggen din, og jeg tror på det du sier. når du sier at du skal være aktiv, og svare oss, så tror jeg på det. men du skuffer heletiden.

Anonym sa...

Nå får faen meg folk gi seg her. Louise ser verken kåt ut eller tyder på sex på bilder. Hun tar ikke noe annderles bilder enn alle andre fotomodeller. Louise er faktisk en pen og skjønn jente som har utseende, utfra alle andre her. Jeg misunner Louise for at hun er fotogen og ser utrolig bra ut. Så hvorfor ikke bruke utseende sitt til å ta vakkre bilder.Jeg vet at hvis alle som skriver her, ser ut som henne hadde gjort akkurat det samme så hold kjeft. Er så lei at folk skal komme å tro de er så mye bedre enn alle andre. Og hvis alle skal si så jævlige mye negativ så la være. Hun gidder jo faen meg ikke å opptatere bloggen helle tiden når hun får bare drit tilbake. ÅÅÅÅ blir så irritert på sånne dritunger som dere. Siden hun ikke opptatere bloggen så ofte, beviser det bare at hun har andre ting å gjøre enn å lage en blogg til lesere som bare klager. Og hvis hun hadde opptatert bloggen vært 5 minutt, så hadde hun fått klage på at hun vil bare ha oppmerksomhet OSV. så folk som ikke har noe fint å si kan kysse meg og alle andre en hvis plass!

STÅ PÅ LOUISE. ELSKER BLOGGEN DIN.;)

Anonym sa...

"Er så lei at folk skal komme å tro de er så mye bedre enn alle andre"
nå fikk du det til å høres ut som Louise var så mye bedre enn alle andre da. så du har vel ikke så v eldig mye å være lei av.
og selvsagt har hun et liv, og hun har mye å gjøre slik at hun skjeldent får oppdatert, MEN da kan hun ikke heletiden si at hun skal være en aktiv blogger, og ønsker at vi skal være aktive lesere. ser den ?:)
selvfølgelig er hun er pen jente !

Tina sa...

synes ikke du så noe ille ut på god morgen norge jeg, louise. pen som alltid.

håper det går fint med deg. <3

Anonym sa...

Vet at sjefene ofte googler de som søker jobb, men hvis man søker på louies for og etternavn tviler jeg på at de bildene kommer opp. Arbeidsgiverne gidder vel vanligvis ikke å gjøre research gjennom hele internett før man ansetter en person?

Anonym sa...

Google er ikke eneste kanalen da, er det mulig å være så naiv??

Anonym sa...

serriøst, du hermer etter ulrikke. og det er sikkert og visst as. du er pen liksom, men ikke herm for mye etter ulrikke :) du hermer etter brillene og bloggen; vis dere har spørsmål..... :)

Anonym sa...

Når jeg mener jeg sier at folk tror de er så mye bedre enn andre. mener jeg at folk tror de er så mye bedre og smatere en LOUISE!!! enten så leser du bloggen eller så leser du den ikke. La jenta opptatere bloggen når hun vil. Hvis man er aktivt må man ikke blogge vær dag! og jeg tror heller ikke at hun gidder å blogge til lesere som dere. tror hun blir rimelig lei av alt sutringa til folk.

Anonym sa...

hahahaha venter på bomba. når L ser alt dette :P enten kommer hun til å skrive et langt innlegg og klikke totalt eller slutte å blogge.... haha funny ass bare fordi hun ikk eoppdaterer på fem dager!!!! :) hey ho.

Anonym sa...

Er en fast leser her på bloggen din, og savner at du legger ut mye nytt.

Anonym sa...

SELVFØLGELIG er ikke google den eneste kanalen, men som jeg skrev, tviler på at arbeidsgivere gjør reasearch gjennom hele internett før de ansetter en person!
Og som jeg også sa, du har et poeng, men det var virkelig ikke nødvendig med kommenaren om at hun så kåt ut.
Så vidt jeg vet gikk louise media eller noe sånt, så sannsynligvis ikke tenkt å bli advokat eller eiendomsmegler.

Anonym sa...

*Går og *har hun ikke

Anonym sa...

Hun skrev jo selv i et innlegg for et par uker siden at hun "har så inderlig lyst til å gå eiendomsmeglerlinjen på BI, eller i Australia". Så jævla flaut å være deg=P Haha..

Anonym sa...

Se selv, dumma:

"Har fryktelig lyst til å gå eiendomsmegler linjen. Er det noen som vet om det går an å gjøre i Australia, eller om jeg må fullføre på BI?"
- SKREVET 31 JULI

Du er er prakteksempel på tilfeldig leser som spytter ut alle mulige halvverdige meninger du ikke står for, og saker du ikke har bakgrunn for å uttale deg
om

Anonym sa...

Hei Louise!
Vet du har sagt du jobbet på Gina Tricot, så lurte på om du kunne være så snill å hjelpe meg med en ting? Har så lyst på den silkekjolen som heter Maija Tunic, som ligger under nyheter på hjemmesiden. Har ikke sett den i noen butikker ennå, vet du om dere har den på Metro? Eller evt. et annet sted, hvis du har noen mulighet for å få en oversikt eller noe..?
Hadde satt stor pris på din hjelp :)

Hilsen trofast leser

Anonym sa...

Selvfølgelig står jeg for det jeg sier?
Jeg vet av flere unge eiendsomeglere som har verre bilder av seg selv enn det der på nettet.

Anonym sa...

Åherreguuud, som om det var poenget? Du dreit deg ut og sa at du tvilte på at Louise ville bli advokat eller eiendomsmegler! Og vel, synd for dine bekjente! I rest my case, orker ikke snakke mer med deg, blir for dumt

Anonym sa...

Jeg vet at jeg selv har vært her å komentert et par ganger nå.
men det har som regel vært komentarer til Louise og ikke kritiker til alle andre, bortsett fra den ene gangen. FOR dette er ikke noe chatte sted. selvom jeg holder parti med de som tør å si imot Louise, og som faktisk holder seg sakelige.
Men kan ikke alle bare få si sin mening, og ikke komentere hva andre mener ? om det er så absolut behov for det så legg hverandre til på msn eller noe piss, så kan dere diskutere der. her kan det vel holde med å slenge ut sin egen mening, uansett hva det nå måtte være.
Men Louise "den aktive bloggeren" hvor blir du av egentlig ?!

Anonym sa...

digger deg Louise :) gleder meg til nytt innlegg hver gang...