torsdag 28. august 2008

Ironi på gullfat

Hvorfor har det seg slik at vi jenter ofte snakker ironi? Som f.eks, du er på en pub med kjæresten din - og vil hjem. Det vil ikke han, så du "tilbyr deg å dra i forveien". Det er klart vi jenter mener "Jeg vil at du skal være med", men vi klarer ikke si det. I hvertfall ikke jeg. Denne kvelden gikk ikke som det skulle. Ihvertfall ikke som forventet. Jeg dro hjem etter 18 minutter, alene.

I går var jeg på kino med min svigermor nr 2 og hennes "fosterdatter". Vi så Mamma Mia. Skal innrømme at jeg ikke hadde noen forventninger til filmen. Men.. -jeg likte den ikke. Det ble for mye av det gode. Nå går jeg bare rundt og venter på "Den siste revejakten". Ellers i dag har jeg fått et spennende tilbud, som jeg også har takket ja til. På søndag og mandag skal Madcon ha innspilling av deres nyeste låt, og den skal jeg være med i. Blir gøy å se hvor mye jeg skal delta, jeg vet veldig lite om det enda.

Siden det har kommet så mange spørsmål jeg ikke har rukket å svare, vil jeg plukke ut noen, og lage et eget innlegg med spørsmål og svar.
I morgen.

Ellers er det duket til fest på lørdag, da Ida nok en gang vil feire sin 19 års dag. Hurra!

Klokken er mye, jeg fortsetter pratet mitt i morgen. Ha en god natt, dere :-)

12 kommentarer:

Maud sa...

endelig noen som sier at mamma mia IKKE er bra.

StineAndersen sa...

Mamma Mia var jo kjempesøt!
.. Ironi er en skummel ting. Gutter er ikke akkurat kjent for å ta tegn/hint, så ironi funker nok dårlig på dem. :-P

Anonym sa...

Så du dro hjem 18 minutter etter at filken hadde begynt?:P

Louise Angelica sa...

Jeg tror faktisk det er mange på vårt alderstrinn som ikke er så imponert over filmen. I motsetning til stemoren min som så den to ganger samme kvelden. Herremin! Det er utrolig teit, for jeg tror kanskje innerst inne at de forstår vår ironi. Jeg er i hvertfall ganske sikker på at kjæresten min gjør det - men kanskje benytter sjansen litt, siden -jeg- kom med forslaget. Nei, jeg dro hjem fra Revolver pub etter 18 minutter. Ble under hele Mamma Mia filmen ;-) Hehe

Louise

Anonym sa...

Jeg likte heller ikke den filmen.. Men har et spørsmål jeg=) Stemmer det at du og venninnen din, Ida Bianca, har samme eks? Rene altså. I så fall, hvem hadde han først?=P Har selv vært i den situasjonen, og for min del skapte det problemer

Anonym sa...

Hei. Åssen skrift bruker du ?

Ida Bianca sa...

Var jeg som "hadde han først", men det har ingenting å si. Jeg og Louise har vært like gode venner hele tiden, og det håper jeg vi også fortsetter med :) Vi har jo også begge kommet oss videre med andre forhold etter René.

.. og Louise, jeg skjønner så sinnsykt godt det du skriver med ironi. Jeg er sånn selv. Jeg hater det. Uansett, ses imorra lillekorv<3

Anonym sa...

Var ikke Rene utro med Ida a? lol. Syntes du alltid har så mange fremtidsplaner med kjærester du har jeg Louise? ;p

Lenni, Rene, og nå Steffen? haha. Rett som det er, tar forholdene dine slutt ;p

Louise Angelica sa...

Jo, Ida og jeg har samme eks. Og det er nettopp pga han, at vi ble kjent. "Hurra for samme eks!" Ellers hadde jeg ikke vært på vei til Fredrikstad i morgen ;-) Det var ikke helt fryd og gammen i starten, men det gikk seg til og vi ble veldig gode bekjente.

Jeg vet ikke hva slags skrift jeg bruker, og jeg vet heller ikke hvordan jeg ser det?

Idamor, vi sees i morgen. Blir deilig å komme seg litt vekk :)

Lille Silje, jeg lager fremtidsplaner ja. Er det ikke det man gjør med de man er glad i? Jo. Og at det blir slutt, er bare naturens gang. Det er jo bedre å lage planer og tenke fremover, enn å tenke "Vi trenger ikke planlegge fremover i tid. Blir sikkert slutt uansett" Du tar poenget mitt..?

Anonym sa...

Dummeste jeg har hørt. "Rett som det er tar forholdene dine slutt". Du får det til å høres ut som om Louise bare har hatt useriøse forhold som har tatt slutt etter et par måneder. Vet ingenting om Lenni, men så vidt jeg vet, du sammen med René i flere år?

Tåpelig sagt!

Anonym sa...

Ekke rart man lager fremtidsplaner når man har en kjæreste du elsker og har vært sammen med leeenge da, sånn som L har.

Dust ass, silje marie

Anonym sa...

med en gang man blir sammen med noen, slik somlouise så 3 dager etterpå skal de gifte seg, flytte sammen, bor sammen, flytter sammen, ikke rart forholdet går fiort slutt når man gr så fort frem ass