onsdag 20. august 2008

Gratulerer til meg selv :)



I dag fyller jeg år. Gratulerer så mye til meg selv. Og tusen takk for alle koselige sms'er, mails og facebook meldinger. Det er virkelig rørende, spør du meg. I dag våknet jeg til sang. Pappa og stemoren min, Helle, kom hjem til mor for å synge. Og Steffen, så klart. Jeg fikk kaker og presanger. Av mamma fikk jeg en haug av hvite roser, 3000 kr til å kjøpe Iphone, et ark fra DNB hvor det står at mamma har opprettet et Fond til meg, hvor det sto masse penger på. Av pappa og Helle fikk jeg bærbar pc. Skulle egentlig få en Mac, men vi fant en HP som var 3 ganger bedre og lettere i vekt. Perfekt for meg. Så nå kan jeg blogge overalt, når som helst. Av kjæresten min fikk jeg "fri tilgang til bankort". Altså, en dag på shopping :-) Fikk også et par sko som jeg har valgt ut selv. Veldig fornøyd! Fikk også penger fra farfar og bestevenninnen til Helle. Hurra for bursdager!(!)

I dag skal Steffen, Helle, mamma, pappa og jeg på Big Horn og spise. Big Horn er min favoritt restaurant. Det vet pappa, så han inviterte hele gjengen med ut. Nå sitter jeg forresten på skolen og lærer om lukkertid og sensor på et kamera. I storefri skal jeg til byen og se etter iphone.

Jeg vil virkelig beklage til alle dere lesere at det ikke har blitt så mange innlegg i det siste, det skyldes en ting. "Tid er en mangelvare". Det har vært fullt stress etter at jeg begynte på skolen igjen. Men nå blir det daglig oppdateringer :-)

My smokin' hot crew. Mia (nr 2 fra venstre) har vært så snill å laget muffins til meg. Se på den herlige gjengen :-)


Minner dere igjen på, Gabler i morgen :-) Vi sees!

39 kommentarer:

Melina sa...

Gratulerer med dagen :)

Melissa Brende sa...

gratulerer med dagen Louise :-)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen! :)

Kari sa...

gratulerer med dagen! :)

camillap sa...

Gratulerer med dagen :-D

Louise Angelica sa...

Tusen takk, alle sammen. Kjempe hyggelig med bursdagsmeldinger!

Anonym sa...

Gratulerer masse med dagen :D Håper du koser deg masse, og at bursdagsfeiringa blir braaa :)

Anonym sa...

Hei! Hva er det du har på deg på det bilde med Elita? Kan du ta bilde av det?

Anonym sa...

du sier at du aldri kommer til så tille opp topløsvil det sia t du forblir i kateegorien lamour og ikke top?

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen :)
Skulle ønske jeg hadde fått så mye fint til min 18 års dag! Ha en fin feiring :)

Anonym sa...

Gratulerer ^^

Anonym sa...

Sweetie. Vet ikke om du fikk meldingen min for mobilen min er litt klikk for tiden :p uans, Gratulerer så mye med dagen! Godt mulig vi sees i morgen :-D Love

www.kamillah.blogg.no

Anonym sa...

Hei! Lurte på hva du farger håret med og farger du håret selv? Eller er det bare stripper? Forestten Gratulerer med dagen=)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen:)
Og du, jeg lurer på to ting jeg, det ser ut som om du er så flink til å sminke deg:

1. Hvordan får du foundation og solpudder til å holde hele dagen? Gjør du noe spesielt? Jeg føler at jeg blekner så fælt i løpet av f.eks. en skoledag, at jeg ser helt annerledes ut enn sånn jeg sminka meg om morgenen.

2. Bruker du eyeliner? i så fall, blir du svart under øynene etter en stund?

LINA sa...

Glemte å skrive til deg på msn. Men gratulerer med dagen =)
Om jeg kommer meg på byen imorgen, sees vi sikkert da!

Charl8e sa...

Gratulerer med dagen!!! :) Håper den blir finfin :)

Anonym sa...

gratulerer så mye med dagen som var igår:)
hvor har du kjøpt den sorte skinnjakken du har på bildet med elita? den var fet!

Annette sa...

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd :) hipp hurra! <3

Anonym sa...

Gratulerer med dagen. Prødv å sende deg mail men du gidder ikke svare. Betalte deg penger for settet for over en uke siden nå, ser til at du snart sender settet, ellers kan du sende pengene tilbake! Syntes det er litt små urimelig av deg å bruke over en uke på å sende ett sett. Du sa "med en gang du sender pengene, sender jeg settet". Hvor er settet?

- Camilla Bianca

Anonym sa...

du må oppdatere enda mer for å lykkes med bloggen din, Louise! dette blir desverre for dårlig da du legger ut innlegg alt for skjeldent, men det et spennende å lese bloggen din-det skal du ha!

HILDE J sa...

Heisann!
Du kan nå komme å hente headeren din i bloggen min. Er du ikke fornøyd så si ifra til meg hva du vil endre, eller evt. om jeg skal lage ny :-)

-Hilde J

PS: Gratulerer så mye med dagen som var!!!

Linda sa...

Gratulerer så mye med dagen, Louise :) Håper du hadde en kjempefin dag!

Helene sa...

Gratulerer med dagen :D

Anonym sa...

hello:p på bursagen din, hva salgs eyeliner hadde du under (våtkanten liksom området)? sån lys en?

Anonym sa...

Ikke for å være frekk, du har sikkert dine grunner, men det er faktisk utrolig irriterende når folk faktisk er interessert i å lese bloggen din også går det liksom over 4 dager før du legger inn et nytt innlegg??
Og du har ofte skrevet at du ønsker deg AKTIVE lesere? Får ikke aktive lesere av å ikke være aktiv selv vet du. Jeg er ingen fast leser lenger ihvertfall ;)

Anonym sa...

"Tid er en mangelvare". Det har vært fullt stress etter at jeg begynte på skolen igjen. Men nå blir det daglig oppdateringer :-)

Hmm...

Anonym sa...

jævla tapere uten noe liv, la jenta f blogge når hun vil, ikke alle har like stort fritids som dere som bare henger på bloggere og leser om andres liv, mens noen lever livet og ikke har tid å blogge til alle døgners tider;) haha, tapere .hadde skjemst

Anonym sa...

Jaja,kall oss hva du vil, jeg vet så godt med meg selv at jeg ikke henger på blogger hele dagen, men hva skjer med å skrive at "jeg ønsker meg aktive lesere bla bla bla" når du ikke er aktiv selv? Bare det jeg mener altså, så ro ned litt du. hehe :)

Anonym sa...

Linea : hahaha! hvorfor gidder du å skrive kommentar da for faen når du ikke henger så mye inne på blogger osv ?? Så jævlig dum du !

Anonym sa...

Nå er stillinen 2-2 på antall kommentarer, så det tilsier vel at du "henger" her akkurat like ofte somm Linea, og svarer like mye? Tenk deg om 2 ganger før du babler. Og tror nok Louise ser meningen i det Linea skriver, fremfor å ta det som personlig kritikk.

Anonym sa...

shut up du da.. hvem ba deg åpne kjeften?!

Anonym sa...

det er ikke jeg som har sagt at jeg ikke henger sååååå mye på blogger osv..

Anonym sa...

herregud,jeg gikk inn for å forsvare meg, for jeg vet godt at det er sånne som deg som sitter å skal begynne å kalle folk for tapere osv, derfor kom jeg tilbake for å svare. Jeg er rett og slett ikke dum, og selvsagt er det jeg skrev ikke ment til Louise personlig, det skjønner hun nok også.:-) Men som blogger, burde hun kanskje blogge litt oftere for å ha faste lesere,noe jeg vet hun ønsker siden hun sier hun vil ha aktive lesere og hun sier hun blir glad når folk skriver til henne. Og jeg driter i om du svarer nå for da er du rett og slett ikke bedre selv ANONYM! ;-P yeahyeah! Sorry for diskusjon Louise.

kelley sa...

åh så heldig :) gratulerer med dagen:)

Louise Angelica sa...

Tusen takk for mange gratulasjoner, folkens! Virkelig kjempe hyggelig av dere :-) Jeg kan ta bilde av det en dag jeg skal ha det på igjen. Jeg kommer aldri til å kle av meg toppløs nei, men dessverre er jeg allikevel plassert under navnet glamour. Men, det gjør meg ingenting så lenge jeg selv vet hva jeg legger i ordet. Jeg får sminken min til å holde ved å passe på å ikke ta meg så mye i ansiktet i løpet av dagen. Det hjelper virkelig! Jeg bruker kun eyeliner over øyet. Jeg husker ikke hvor skinnjakken er kjøpt, men nå er den solgt, heh. Kjøpt meg ny :) På bursdagen min brukte jeg en hvit eyeliner under øyet og litt sort øyenskygge under der igjen.

Louise

Anonym sa...

Kan du være så snill å finne ut hvor hun i midten av bilde har kjøpt jakken sin? Den adidas? evt en hjemmeside? :) Den er RÅ!

Mia sa...

Gratulerer med dagen som var! Folk som heter Mia er generelt sett snille vettu :)

Louise Angelica sa...

Den er kjøpt i Danmark. Du som lurte på Adidas jakken :)

Anonym sa...

Heiann:) Lurte på hvor du hadde kjøpt jakken din som du har på bilde?