mandag 18. august 2008

Gratulerer med dagen, Elita

Idag har voffsen min bursdag. Lille Elita Leah fyller 1 år i dag. Gratulerer så mye. Så i dag skal Steffen og jeg ut å handle gave, nemlig en ny seng jeg vet hun ønsker seg.


Ellers er det første skoledag i dag. Det er ikke like nervepirrende som det var for to år siden, heldigvis. I dag blir det bare koselig å se igjen den gamle gode gjengen :-) Og med den flaksen jeg har - en av mine bestevenninner (som også går i klassen min), skulle egentlig flytte til Trysil og gå siste året der, men det ble ikke noe av. Så nå er jeg i lykkerus :-) Dette året kommer til å gå glætt! Har også lovet mamma, pappa og Steffen gode karakterer.

(SE! Jeg har også vært så flink å ryddet rommet. Vel, dette er kun 1/3 del rommet mitt, men jeg har i hvertfall ryddet litt) Tjohoo, takk for kjedelige søndager!

Må løpe. Typen til Mia er faktisk så snill at han kjører oss til skolen i dag.
Ahh :-) Blogges ikveld.

17 kommentarer:

Janne sa...

Gratulerer til hunden din ;D
Fin blogg du har, og du var utrolig pen, jeg misunner deg!. :)

Anonym sa...

Gratulerer til Elita!
Så fint du har det på rommet ditt :-D

Anonym sa...

helo
om du stritter håret hverdag, hvordan får du det til å ikke se så flatt ut?
Hva slags hudkrem og øyekrem bruker du på huden din?

Anonym sa...

alla hvor har du kjøpt den skinjakken du bruker hele tiden? gina tricot og hva var prisen?

camillap sa...

Gratulerer med dagen Elita :-)

Anonym sa...

vi blogges IKVELD skrev du? hmmm :P

Anonym sa...

hvem gina jobber du på?Hvor ligger den liksom?Og hvofor helt te son når du går på skole i oslo?

Anonym sa...

hvem gina jobber du på?Hvor ligger den liksom?Og hvofor helt te son når du går på skole i oslo?

LINA sa...

Grattis med dagen til lille hundevovven =)

Anonym sa...

Oppdater hver dag, for å beholde leserene dine:)

camillap sa...

er det sånn at det er åpent for alle på Gabler på Fredag eller er det lukket fest? :-)

Anonym sa...

Virker som at du jobber veldig mye.. Hvor mye tjener du i måneden?

Anonym sa...

Må si jeg likte sofaen din veldig godt Louise :)

Anonym sa...

Sjekk ut Belle sin blogg!
Hva mener dere om copy-cats?

http://www.callmebelle.net/

eieren av bloggen klikker snart...Er en jente som gjør alt hun kan for å kopiere alt Belle gjør.Prøver tilogmed seg på guttene Belle liker.

Har du opplevd det Louise? Copycats?Bitcer?

Hadde egentlig ingenting med innlegget å gjøre, men vet hvem Belle er og vet at hun er passe irritert..

Fin blogg du har:)Du er nydelig.


Hilsen Line

Anonym sa...

ja, hun har en copycat som gjør alt louise gjør, kjøper samme klær - prøver å lage like øreringer, tar like bilder.. alt..

valentinaklomp.blogspot.com

jeg dævver av henne!

Anonym sa...

Er det mulig...Det værste er at en av Belle sin copycat er på vennelista til hu du nevnte:O Maria heter a...Den værste av dem alle...

ille ille ille!

Hilsen
Line

Louise Angelica sa...

Tusen takk, dere! :-) Jeg har ikke flått hår. Jeg gjør ingenting. De dagene håret legger seg litt, løfter jeg det med spenner. Bruker ikke noe øyekrem, kun litt Apobase i ansiktet. Den er kjøpt på Vero Moda. Jobber på Gina på Metro. Jeg vil ikke legge ut her hvor mye jeg tjener, men har en god lønn :) Og ja, jeg vet om en copycat. Og det er utrolig irriterende!