mandag 25. august 2008

Fyllesyk og sengeliggende



Wow! For en virkelig gjennomført helg. Fredag gikk det virkelig hardt for seg. Hele 15 jenter samlet hjemme hos meg. Det var ikke mange som kjente hverandre, men etter litt alkohol innabords gikk dette helt supert. Vi spiste kaker, drakk, pakket opp gaver, drakk og drakk. Kl. 23 kom limousinene jeg hadde bestilt, og vi fikk en times kjøring. Da vi ankom byen ble vi dessverre litt skilt. Ikke alle kom inn på Gabler, rett og slett fordi de var for fulle. Men det var gøy så lenge det varte. Steffen og jeg tok taxi hjem i 02-tiden, da jeg ikke klarte mer. Neste morgen var det i full gang med "voksenbursdag". (noe jeg ikke var helt klar for). Jeg var virkelig fyllesyk! Da gjestene kom kl. 18 hadde pappa ordnet velkomstdringer til oss - jeg drakk vann :-) Maten var det jeg som fikk velge, og da ble det så klart taco. 3 gjennomførte bursdagsfeiringer. Det hadde ikke vært det samme uten min super familie og alle mine gode venner (og kjæreste).

Jeg vil beklage at jeg ikke har fått blogget noe. Lørdag kveld, etter fyllesyken var over, merket jeg at jeg begynte å få hodepine, halsbrann og renne-nese. Så hele søndagen var jeg sengeliggende, frem til kvelden, da Steffen klarte å dra meg med ut på kino. Arn. En virkelig imponerende film, som jeg anbefaler på det sterkeste. Hvis du har sett film nr 1. I dag orket jeg ikke skolen, så Steffen og jeg ble hjemme. Han har nemlig fri i dag, ettersom han har første skoledag i morgen :-) Han begynner på Noroff Instituttet.

Jeg legger inn alle bildene på facebook. (det er forresten bare å legge meg til; louise angelica)

20 kommentarer:

Anonym sa...

For en herlig burdag og kjempe fine bilder! :-)

Du har forresten en liten copycat ;P

http://www.valentinadjurasevic.blogspot.com/

Hun har laget helt like øreringer som deg også ;P

Valentina sa...

Hei! Jeg la merke til kommentaren og da måtte jeg bare kommentere. Synes ikke overhode at jeg hermer i det hele tatt! Leser dere bloggen min, så kan dere se at jeg skriver om hverdagen min og ikke Louise Angelica sin. Ja, hun er kjempe pen og det er sikkert mange som misunner henne, men synes ikke dere skal kommentere på hver eneste innlegg og si at jeg kopierer henne. Og forresten, jeg skal skjedde ut id adressen din og finne ut hvem du er, siden du tydeligvis ikke heter "Vanessa Michelle"
Fin blogg :-)
Valentina

Anonym sa...

Hei, du valentina. Jeg har nå lest igjennom din blogg, og du har samme setningsoppbygging som louise a. også like poseringer og helt like klær som henne. og du sier at det er en tilfeldighet alt sammen?

- Mia

Valentina sa...

Setningsoppbygning? Alle skriver på sin måte og det gjør jeg også ;-) Helt like klær? Jeg handler på på Gina Tricot hver eneste måned for det er den eneste butikken jeg finner i Sandvika som virkelige har fine ting. Av alle mennesker på jord, så kan det hende at mange har like ting som deg og? Det går ikke ann og selge en ting til bare en person i butikken. Så da kan de hende at jeg har noen ting som er like, men som sagt så er det fordi jeg ofte handler på Gina Tricot

Anonym sa...

Gratulerer masse med dagen som var:D du er kjempe pen, og har en bra side! har du noen gang tatt en plastisk operasjon?

Anonym sa...

Hørtes ut som en PERFECT dag! :D Kostet det mye å leie limousin (vet ikke om jeg skriver det rett)? :P Det må være en opplevelse hvertfall ;) Og du vil ikke legge ut bilder av det du har fått? :D

Anonym sa...

Haha, Valentina, kanskje litt busted:D

-Mari

HILDE J sa...

(Vet ikke om du så det)

Heisann!
Du kan nå komme å hente headeren din i bloggen min. Er du ikke fornøyd så si ifra til meg hva du vil endre, eller evt. om jeg skal lage ny :-)

-Hilde J

sandramarie sa...

Hei hei. Høres ut som du hadde en morsom bursdag. Har hørt mye om Gabler og jeg og noen venner har tenkt oss dit neste helg. Men hvorr ligger det? Hehe :) Klem.

Anonym sa...

Synes ikke det ser ut som om hun kopierer i det hele tatt..?

Anonym sa...

haha, valentina er en lættis person!
Nå har hun sperret bloggen sin slik at bare de inviterte får lov til å se hvor mye hun kopierer Louise ;-) Neinei, valentina, du sier du ikke kopierer,greit å kjøpe klær på gina, men du hadde liksom på deg AKKURAT det samme som Louise, 2 forskjellige ganger t.o.m.!! Haha,det er jo bare latterlig, prøv heller å vær deg selv du ;-)Forresten, hva skjer med HVITE lepper a? :-P

Anonym sa...

Hei! Lurte på hva du farger håret med og farger du håret selv? Eller er det bare stripper? Forestten Gratulerer med dagen=)

Ida Bianca sa...

Hadde det kjempe koselig hos deg når du feiret bursdagen din, dott :) .. men en ting, kan ikke folk bare la Valentina være? Herregud, jeg leser begge sine blogger, og har aldri ment noe om at hun hermer etter Louise. Og som Valentina sier selv, det går ikke ann å selge ett plagg til en kunde og ikke noe mer. Jeg har selv mange like klær som mine venninner, det betyr ikke at jeg vil være de fordet. :) Det er klart det er lett å "stemple" folk for å ville være Louise, i og med at hun er så perfekt som hun er, om jeg kan bruke det ordet, men er ingen vits i å "henge" ut noen fordet :) Var egentlig bare det jeg ville si.. og at jeg er utrolig glad i deg, Loui ;*

Louise Angelica sa...

Takk for det, Vanessa :-) Hadde en veldig fin bursdag. Nei, jeg har aldri tatt noen form for plastisk operasjon. Det kostet en del å leie limousiner, ja :-) Vil ikke legge ut hvor mye det ble på, men det var ganske dyrt :-) Heldigvis var det en gave. Gabler ligger ved siden av tinghuset, (under hotel cæsar). Jeg striper alltid håret mitt hos frisøren, er redd for å skade det. (gammel erfaring).

- Aylin Madelen sa...

så innmari kjedelig at jeg ikke fikk vært sammen med dere herlige jentene ! hater jobb :-P håper dere alle hadde det kjempe koselig! uten meg!:P Gratulerer med dagen igjen Louise! loveu
//Love

Anonym sa...

Så vakker du var på bursdagen din:) Fin kjole, kan jeg spørre hvor du har funnet den hen? Liker bloggen din veldig godt!

Louise Angelica sa...

Takk for det :-) Den er (så klart) fra Gina Tricot.

Anonym sa...

Hvor kjøpte du kjolen din Louise? evt hvor mye? :) Fin blogg!

Anonym sa...

hello. jeg bare lurer opå vrofor du legger randoms menensker på facebook? det er jo vennegreie:)

Anonym sa...

Har lagt merke til dt jg å:p Hehe...Akkuratt samme bilder, klær, og måten hun tar bildene på.. Vær deg selv, valentina!