søndag 14. september 2008

Louise & Elita.

21 kommentarer:

Anonym sa...

Pena!
Lag en videoblogg der du snakker litt også da :) Hadde vært bra. Og forresten, hunden din er nydelig <3

Anonym sa...

hører jo bare sangen da, så ser litt dumt ut :P

Louise Angelica sa...

Det kommer en ordentlig videoblogg senere, skal bare få ladet kamera, mulig jeg lager en senere i dag :)

Anonym sa...

Louise, har du bestilt dine russeklær? :)
Hvilke har du bestilt isåfall:)
Driver å bestiller mine og tregner litt tips, og du har så god smak! :)

Anonym sa...

så søt du er:- )
hva gråt du så mye av?
du er pen <3

Anonym sa...

Hva heter sangen? :-)

Anonym sa...

Hei Louise! (:
Lurte på hvor du hadde kjøpt den rosa genseren fra videon? Og om du kunne starte med å legge ut bilder av ting du shopper? :)
Og, får du penger for å jobbe for modell jobben, evt hvor mye?
Legg ut bilder av russeklær du skal kjøpe også er du snill!

Kul blogg! ;)
Pia

Anonym sa...

hvilke sko bruker du med tights? feks den skinntightsen diin

Anonym sa...

Ååh, den Oprah episoden så jeg også. Helt forjævlig. Satt å grein selv jeg, tenkte på bikkja mi, om det skulle skjedd han :-p uff. Lenge leve dyrebeskyttelsen ja! ^^

www.stinehelene.blogg.no

Anonym sa...

Så søtt:-D

Anonym sa...

du og den hunden,alltid.

Anonym sa...

Hvor mange uker/ mnd var Elita når du fikk hun? Og hvilken rase er hun? Du må vel ha en liten anelse? :D

Anonym sa...

Elsker denne videobloggen! Hvilken sang er det?

Anonym sa...

Hei Louise, jeg syns bloggen din er kjempebra! Du skriver på en levende måte, og det gjør at leseren blir interessert i å lese videre :) Men jeg har et spm til deg, hvordan får du skriften så liten, der du har skrivd om deg selv? Kanskje et dumt spm, men jeg er ny her inne, og alt er temmelig ukjent for meg. Jeg har prøvd å klikke på det meste men finner ikke ut av det altså.. :/ Blir litt frustrert ;p Keep up the good work, venter spent på svar :)

az sa...

Fin blogg, Louise :-)
Legg meg til på linker da? ;)

Anonym sa...

Så sykt nørd og ta bilde og film av seg selv når man gråter! :-P

Annette sa...

Huff, oprah kan være så trist :(
hunden din er så søt!

Louise Angelica sa...

Mathilde, jeg skal bestille i dag, ettersom fristen går ut i morgen. Jeg kan skrive en liste ikveld, når jeg har bestilt. Hehe, jeg gråt av Oprah. Det handlet om dyremishandling! Grunnen til at jeg tok bilde var fordi jeg så og si aldri har grått så mye i hele mitt liv ;-p Sangen heter Scouting for girls - Heartbeat. Den rosa genseren er fra GT. Det er en joggedress. Jeg skal love å legge ut flere bilder! Bruker pumps til skinntightsen min.

Louise Angelica sa...

Jeg fikk Elita da hun var ca 8 uker. Hun er 95% Chihuahua og 5% spaniel. Jeg har ikke peiling på skrift og slikt. Får alltid andre til å gjøre sånt for meg, fordi jeg ikke skjønner meg på det ;-p

carolinemartinussen sa...

Nydelig hund du har:) Har tenkt å få oss en ny hund igjen, og lurte på hvor du hadde fått tak i din og om det var mulig og skaffe fra samme sted :)

Anonym sa...

Dyremishandling.. helt forferdelig!! så fint å se at du bryr deg om slike ting!