lørdag 13. september 2008

Suck and blow

Endelig har jeg roet min skrikende mage med litt gode kyllingkarbonader. Jeg har nettopp ankommet Son, etter å ha sovet i Oslo i natt. Skal innrømme at jeg er lettere redusert. Var nemlig i bursdag hos min søte Mia. Det ble virkelig en hyggelig kveld med mye alkohol. Vi ble gode og fulle etter ett par runder med drikkeleker som innholdt bl.a. chickendance og suck & blow. Etterhvert kom en gjeng "Bærumsgutter". Jeg hisset meg opp da vi skulle dra, da en av guttene måtte kommenterte foran meg "Hundrelappen er jo bare godteripenger", "Tog? Hva er det? VI tar taxi ;)" Gud, så klysete å si!

I dag var jeg innom jobben og handlet litt, selvom jeg så og si går i minus på kontoen. Fikk brev fra DnB om hvor jeg hadde dratt bankkortet mitt. Det sto følgende:
Gina Tricot, Gina Tricot, Burger King, Bislett kebab, McDonalds, Gina Tricot, Rimi, Gina Tricot, Narvesen, Gina Tricot, Burger King, Nsb, McDonalds and so on. Nå gikk det opp for meg at jeg må bli bedre med spisevaner og shopping.
Ellers er det også en ting som irriterer meg.
Jeg har jobbet utrolig lite i det siste, og det har også de andre deltids ansatte. Rett og slett fordi budsjettet er for høyt. I juli-måned tjente Gina Tricot 157 millioner. Er det for lite da eller?





Videobloggen min kommer senere :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin kjole du hadde på deg:)
Kan du ikke legge ut bilder av klærne du kjøper;) syntes du har så kul stil

Anonym sa...

har du tenkt på vinterjakke i år?:)

Susanne Halvorsen sa...

før høyt budsjett menes med at de har et budsjett de må holde over alle ansatte, ikke hvor mye de tjener :P så, er sikkert det hun som sa det mente.. feks; I din Gina Tricot butikk skal man ikke gi ansatte mer enn .. tja, la oss si 50 000 da.. og da kan det ikke gå over det:P hehe<3