onsdag 10. september 2008

PS! I love you

Igår var jeg i den nye leiligheten til Mia og Benjamin. Gjett om jeg ble misunnelig? De har vært så heldige å funnet en kjempe fin leilighet som passer perfekt til dem. Jeg synes det er så rart å tenke på hvor fort ungdomstiden vår egentlig gikk. Ikke at det er over enda, men nå begynner alt å falle på plass. Jentene mine får seg kjærester, flytter sammen osv. Jeg er utrolig spent på hva som vil skje med alle i fremtiden, og ønsker selvfølgelig alle kun det beste.
Selv er jeg spent på min egen fremtid. I hvertfall april. Da får jeg min elskede leilighet i Son.

Nå ligger jeg i en sinnsykt deilig sofa, hjemme hos papsen til Steffen. Han er ikke hjemme, så vi har tvkveld. I dag har vi vært på shopping. Og vi har handlet en masse klær til Steff, og han ble dødskjekk! :-) Jeg er stolt. Nå skal vi spise rett i koppen og donuts, mens vi ser film. (Steffen ser på film, jeg skal sove på armen hans) Herlig, herlig :-)
Er veldig mye som skjer om dagen, faktisk. Vet ikke om alt er like positivt, men. Det er noe jeg faktisk savner. Å det er å glede meg til noe. Akkurat nå går jeg bare å gruer meg til morgendagen. Det har skjedd noe med meg(?) Går rundt med kostant hodepine, og piller hjelper ikke. Så i morgen er det legebesøk kl. 08.30. Jeg dør om jeg må ta noe som helst form for blodprøve. Prøver å overtale den snille kjæresten min til å bli med.

Og til dere søte lesere som skriver så mye koselig, tusen hjertelig takk. Det er så sinnsykt koselig å komme inn her å lese. Dere gjør meg glad :-) Her er noen bilder fra ikveld.


1.Hvor ofte er dere innom bloggen min?
2.Hva ønsker dere å se mer av?

24 kommentarer:

sandramarie sa...

Så søte dere er sammen! Syns bloggen din er veldig fin som den er jeg :) men kanskje du kan skrive litt om hvordan du håper/tror livet ditt er om 10 år? Bare ett forslag :) <3

Anonym sa...

Så søte :) Likte bildet av elita og steffen!

Anonym sa...

Jeg er innom bloggen din hver dag, i håp om å se noen nye innlegg. Så det jeg vil ha mer av, det er innlegg! Enkelt sagt - men kanskje ikke så enkelt gjort :)

Louise Angelica sa...

sitter hos legen og blogger fra venterommet, via min freshe iphone;) aaa hyggelig at dere ofte stikker innom. Det gir meg inspirasjon til aa blogge mer! Og det skal jeg faa til. Takk for tips, sandra marie. Hyggelig at dere likte bildene

Louise

Anonym sa...

fortell hva som skjedde hos legen?

Anonym sa...

Er inne her ganske ofte i grunn:-) Kanskje litt om medier og kommikasjon, noen oppgaver dere har hatt?:)

Anonym sa...

er her hver gang du poster nytt innlegg, har deg på bloggkoll.com.
Du virker så ekte, ærlig og god- liker det. Fortsett å skrive som du gjør, du ! :-)

Nic sa...

hvor er tee'n fra?

Annette sa...

nydelige bilder :)
jeg er innom hver dag!
vil gjerne se en videoblogg ellernoe, ellers liker jeg bloggen veldig godt som den er <3

Portveien10 sa...

Uff.. Er ikke noe godt å gå rundt å ha konstant hodepine!
Håper du finner ut av det etter et legebesøk, uten å måtte ta blodprøver selvfølgelig;)

Melissa Brende sa...

Håper det gikk bra hos legen!
Bare lurer på hvorfor man ikke finner profilen din på froken.no? :-)

Anonym sa...

Dere er søte:-)
Jeg syns du kan skrive litt om hvordan du sminker deg på en vanlig dag, eks lage en videoblogg om det? :)

Anonym sa...

videoblogg for faen!
hater når bloggere lover å lage, så sier de: lagde en, men jaa den ble så teiiiit.
da er det bedre å ikke si noe.

Anonym sa...

jeg er innom her hver dag :). jeg syntes forslaget til sandramarie var veldig bra :). jeg vil også gjerne høre om hvordan du håper/tror livet ditt er om 10 år?

Ellers har du en av de beste bloggene jeg har lest! Den er ærlig og "usminket", noe som er utrolig bra :D.

Anonym sa...

Jeg så deg på bussen i dag tidlig :-P

Angela.I.D sa...

fin blogg ;) er nesten hver dag. :)
kansje en videoblogg.:)

Anonym sa...

Så søte dere er sammen! Jeg er innom bloggen daglig. Skulle ønske du postet mer antrekk og nye innkjøp.

Anonym sa...

1. Leser bloggen din ofte nok til å få med meg hvert innlegg, men er vel innom sånn ca. annenhver dag.
2. Elsker å lese hva du skriver, syns du blogger kjempebra :D men kanskje en videoblogg eller to?

Anonym sa...

og en ting til, tusen takk for det forrige du skrev ang. mensen osv. kjæresten min satt på laptopen min og jeg passet på å ha akkurat det innlegget oppe på skjermen, og jammen tror jeg ikke han tok et hint :) !

Anonym sa...

det holder ikke å oppdatere en skjelden gang, louise! :(
vi lesere er vel innom en gang hver dag, og du verken svarer daglig eller oppdaterer. det er for dårlig. vanskelig å tro at du ikke er på PC'n daglig, høres ikke ut som en altfor travel kvinne, du.. men men det er vel din sak.
uansett :D jeg vil ha videoblogg :D hadde vært kjempemorsomt.
vær så snill å oppdater daglig

Anonym sa...

Du har en super bra blogg;D er innom veldig ofte. synes du burde skrive et innlegg om mote til vinteren, hva som er inn i oslo osv.. Du burde også lage videoblogg:)

Anonym sa...

hvor er det hvite skjerfet fra?:)

Louise Angelica sa...

Tusen takk alle sammen :-) Så utrolig hyggelig å lese at mange av dere er innom daglig. Hos legen måtte jeg ta blod og halsprøve. Viste seg å være et slags virus. Tee'n er fra GT. Kjøpte den i sommer :-) Grunnen til at dere ikke finner profilen er fordi jeg ikke har lagret den. Den er ikke sendt inn til godkjenning enda, må få gjort det snart, så sier jeg i fra. Takk for tips, alle sammen :-) Jeg skal følge rådene deres, og prøve å få til alt!

Louise

Louise Angelica sa...

Det hvite skjerfet er fra H&M :-) Kjøpte det igår. 99; kr