fredag 15. august 2008

Nothing is sweet about me!



Nå er jeg virkelig spent, dere. Steffen ringte paret som selger leiligheten i dag. Vi fikk vite at vi i hvertfall lå blandt de 5 utvalgte. Så fortalte vi at vi kunne gå opp i pris - for vi vil virkelig ha denne leiligheten. Det var det også ett annet par som hadde tilbudt. Men de hadde kun planer om å bo der ett år. Vi har planer om 2 minst! Så sjansen ble litt større. Men jeg holder meg fortsatt i skinnet frem til jeg vet noe sikkert. Men i dag gikk det opp for meg - det var som om noen snakket inne i sjelen. Og jeg merket en god følelse i kroppen. En "kiling". Jeg følte virkelig for å be til Gud - og det gjorde jeg. På en stappfull buss på vei til jobb hadde jeg et behov for det. Dette er virkelig noe jeg ønsker meg. Følte meg en smule utilpass. Men for å være på den sikre siden tok jeg en til Buddah og Allah óg. Så nå tror jeg leiligheten ligger i våre hender :-) Det er veldig stor sannsynlighet at hun ringer oss i morgen, uansett om vi får den eller ikke. Jeg er så spent så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Virkelig!

Det ble heller ikke noe båttur på meg i morgen, for jeg er jo selvfølgelig satt opp på jobb! Hurra, takk til Gina - igjen. Så i morgen tar jeg en kveld hjemme, eller hos pappa. Steffen skal på jobb på søndag kl. 06.70. Det er sinnsykt! Hvis dere føler for å komme å hilse på han på jobb, er han å treffe som deltidsansatt på Narvesen på Oslo City.

I dag har jeg vært i byen med Ida og Susanne. Ble ingen bilder, dessverre. Glemmer helt at det finnes noe kamera når jeg er med Ida. Vi gjør så mye annet tull. Ble også litt shopping på meg. Kjøpte noen dritsøte indianersko. Det er jo flott, for jeg skal bli indianer når jeg blir stor. Og jeg skal hete Mukki :-) Og et sølvsmykke med en S på, for selvstendig. Nei. Det står for Steffluss!

Men dere, om Gud (i samarbeid med Buddah og Allah) fikser meg leilighet, skal jeg gjøre noe hyggelig mot dere. Jeg skal trekke ut noen vinnere, og sende dere like øredobber som jeg har laget meg, med perler :-) Vi får krysse fingrene.

Alle barna røkte Prince untatt Anna, hun røykte marihuana
Alle barna satt stille i timen untatt Rene, han hadde diare

Ellers, søtiser. Tror jeg kanskje at jeg skal feire bursdagen min neste uke på Gabler. For der har jeg kontakter, og jeg kan skaffe billigere drikke osv. Eller har dere noen andre forslag? I hvertfall, når vi kommer til en enighet. Kan dere ikke komme da? Alle sammen :-) Joo.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den toppen du har på første bilde ?

Louise Angelica sa...

Gina Tricot ;-)

Anonym sa...

jeg føler på meg at dere får den jenta mi! Gabler høres veldig bra ut, og det er jo helt nytt der nå :D Can`t wait!

Line og baby❤ sa...

Krysser fingrene på at dere får leiligheten!:)

Anonym sa...

hei, hva skags lyekrem bruker du?

Anonym sa...

hei, hva skags lyekrem bruker du?

LINA sa...

I'll be there. Haha.

Anonym sa...

Hei :D
Hvordan har du greid å lage de øredobbene :D?

Anonym sa...

kan ikke du åpne den gammle hjemmesiden din igjen ?

Anonym sa...

LOOUIE, så fin bloggen din har blitt:) håper dere får leiligheten skal be en litta bønn jeg åå,haha:) håper du har hatt en scheempe fin ferie å, gleder meg masse til bursdagen din:)hihi
see you på mandag,

Helene<3

Anonym sa...

kan du ta noen bilder av huset ditt? :-) og klesskapet :D du er så flink med bloggen din!

Louise Angelica sa...

Takk for det, alle sammen. Selvom vi endte opp med å ikke få den. Anonym, klarer ikke forstå hva "lyekrem" er? Noe nytt jeg ikke har hørt om? ;-) Det er ikke vanskelig å lage sånne øredobber. Er som å tre perler på en snor. Den gamle piczo-siden min er nok rustnet bort i støv, dessverre. Har ingen planer om å åpne den igjen. Ettersom det er mange minner jeg ikke vil mimre. Heleneekula, hjalp ikke med bønner. Vi får ta ei litta bønn(e) på skolen (ironi). Gleder meg til burdagen sjææl! Have a little surprice for yoou ;-) Tror ikke dere har noe interesse av å se bilder fra huset. Mulig jeg kan ta bilde av kleskapet etterhvert :-)

Ida Bianca sa...

JEG GLEDER MEG TIL HELGEN, BABE. Det skal bli så sinnsykt bra! Jeg savner deg allerede igjen, selvom sist jeg var med deg var på fredag. Baah. Meeeeen, vi sees jo til helgen igjen. Jeg er fryktelig glad i deg, Mukki! Hoho

Anonym sa...

haha, fest på gabler høres bra ut...hehe