fredag 15. august 2008

Dårlig tid - as always



Hi there!

Nå er jeg på vei til byen for å treffe Ida og Susanne :) Så skal vi gå Bogstadveien opp og ned hundre ganger, og se om vi kan få brukt litt penger. Visningen i går gikk kjempe fint - helt til vi fikk høre at det også var 25 andre interesserte! Det gjorde meg en store smule skeptisk, og jeg er ganske sikker på at det ikke blir noe leilighet på oss - så det eneste vi får gjøre er å vente, og ikke minst håpe. For det var virkelig en nydelig nyoppusset leilighet.

Ellers skal jeg en tur til Fredrikstad i morgen. Besøke bekjente og prøve å komme meg på byen. Jeg skal i hvertfall drikke - for det er helt sinnsykt lenge siden. Christina blir med :-) Blir kjempe hyggelig ettersom det er -lenge- siden sist.

Jeg har også ordnet en kjempe overraskelse til bursdagen min, og jeg skal love deg at gjestene vil bli (positivt) overrasket. Håper virkelig 18 års feiringen min blir en suksée! :-)

Nå må jeg løpe. Legger inn bilder av diverse greier ikveld - etter jobb!
Vi blogges, søte lesere!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Er den capsen ekte? Så ikke sånn ut

Anonym sa...

Hvor så dere på leilighet? :)

Anonym sa...

hei! hvor har du kjøpt solbrillene fra "mossebesøk av aylin"? elsker stilen din.

idaisadora sa...

Så fin siden din er Louise :-) Håper du har det bra om dagen. Kiss I <3

Louise Angelica sa...

Det er den ikke :-)Vi så på leilighet i Son, som ligger i Vestby. De er kjøpt på Gina vel, hehe.