lørdag 1. november 2008

Jeg er på vei til å bli syk. Influensa visstnok. Det kunne selvfølgelig ikke passet dårligere. Jeg har også mye frustrasjon på innsiden, som prøver å presses ut, men jeg holder det tilbake. Det dannes en stor klump i magen, og utgjør egentlig bare et konstant sinne. Hva gjør jeg? Alt rundt meg, irriterer meg. Jeg begynner å få stresskuler i nakken. Det er ingen som kan hjelpe meg. Jeg har så mye på skulderen som skulle vært gjort. Og ikke minst den andre bloggen som dere så fælt ønsker. Men når skal jeg få tid? Jeg henger etter på skolen - fordi jeg alltid skyver lekser og annet skrot til side. Og nå sitter jeg altså fast.

Jeg sitter fast, jeg er sint og ingen kan hjelpe med. Så flott a'gitt!

Jeg skulle ønske jeg hadde noen som kunne støttet meg, si at "det kommer til å gå bra". Men det er det ikke, for jeg deler det ikke med noen andre enn dere. En gjeng ukjente mennesker som leser om meg via nettet. Jeg venter på en bedre dag.

69 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du ikke snakke med kjæresten din om problemer? daaså ;p

Anonym sa...

jeg føler sånn med deg. jeg kjenner jeg nesten blir glad av å høre at andre har det sånn som meg, selv om det høres fælt ut. Vi må bare holde ut!

Louise Angelica sa...

Klart jeg kan snakke med kjæresten min om alt, men det er noe jeg velger å "holde for meg selv". Dvs, jeg føler det er lettere å skrive det enn å snakke. Hvorfor ikke dele det med dere. Kanskje andre har samme problemet.

Anonym sa...

Uff da, det høres ikke så veldig morro ut å ha det sånn! Håper det ordner seg for deg etter hvert:-)
Men en ting om den nye bloggen, hvorfor tar det så lang tid. det er jo bare å blogge litt på den? det er jo ikke så mye som skal til liksom:P

Ida Bianca sa...

Jeg er da ikke så ukjent, lille dott :-) Du kan gjerne snakke med meg om det er noe. Alt kommer til å ordne seg, en eller annen gang. Bare la ting få tid, alt fikser seg til slutt. Er her for deg jeg, gull. Veit hvordan du har det. Huff.

Glad i deg, snuffeluff! Selvom du kanskje ikke alltid får til det du vil og det du må - så er du herlig og god fordet! :-)

Anonym sa...

Det kommer til å gå bra :)

Anonym sa...

Hva stresser og frustrerer deg da? Du kan ikke si "alt":P

Anonym sa...

VET DU HVA SOM FRUSTRERER MEG? AT DU AAAALDRI SVARER PÅ DE TIDLIGERE INNLEGGENE DINE

Anonym sa...

Du hørtes jævlig EMO ut akkurat der, hoho. Som om du har så mange problemer.. Hah!

Anonym sa...

Kan du snart svare på det med hunden eller? Spurt deg hundre ganger!

Anonym sa...

hvorfor henger du eter skolen? jeg gjør også det i matten no så jævlig og det er så stress pås kolenakkuat nå+ alle andre ting som venner, jobb, som også stresser:( det gjør at jeg får dårlige karakterer, har du også gått ned?

Anonym sa...

så utakknemlig du er av leserne dine ass

LINA sa...

^ Hvorfor er hun utakknemlig? Fordi hun ikke svarer hver eneste kommentar? Vet du hvor mange ganger vi bloggere blir spurt om SAMME tingen flere i samme innlegg hvor vi faktisk har skrevet svaret i innlegget? ;-)

Louise virker som en søt jente og hun får unødvendig mye dritt her.
Har dere anonyme tenkt på at det kanskje er AKKURAT DERFOR hun ikke gidder å svare på absolutt alt?
Hvor kult er det å gå inn for å lese kommentarer å se at 10 anonyme går inn for å gjøre livet surt for henne?
Håper dere anonyme henger igjen her når hun bytter blogg ;-)

Anonym sa...

det mentest med utakkneig pga dette:
En gjeng ukjente mennesker som leser om meg via nettet. Jeg venter på en bedre dag.

dette hørtes veldig utakkmelig ut, at hun ahr en dårlig dag og deler det med oss lesere og håper på en bdre dag. haha

Anonym sa...

det mentest med utakkneig pga dette:
En gjeng ukjente mennesker som leser om meg via nettet. Jeg venter på en bedre dag.

dette hørtes veldig utakkmelig ut, at hun ahr en dårlig dag og deler det med oss lesere og håper på en bdre dag. haha

Anonym sa...

Hei Louise :)

Jeg skjønner deg utrolig godt, faktisk. Det er ikke alle ting man får til å uttrykke på andre måter, enn gjennom å skrive det. Det er så personlig, på en måte. I alle fall er det sånn for meg! Håper at det kommer en bedre dag snart, og at du slipper flere dustekommentarer, for det synes jeg ikke du fortjener. Har faktisk 'fulgt med' fra du hadde piczoside (og gud, så mye drama det var der!) - og det er noen år siden. Kanskje jeg blir sett på som en stalker, men whatever. Jeg synes du skriver interessante innlegg og gir mye av deg selv, og det er det som er gøy å lese! Håper du snart er motivert nok til å jobbe ferdig med den nye bloggen - hvis det er det du vil :)

God bedring, SØTA!

Anonym sa...

Hva er det som plager deg sånn, for mye lekser for mye mas rundt deg liksom? jeg føler virkelig med deg.

Anonym sa...

huff, det der hørtes ikke bra ut ! har det litt sånn jeg også. går bare i 10ende nå og jeg har ikke vært på skolen på flere uker, er kanskje ikke sånn til deg da.

Du må ikke bry deg om stygge kommentarer, serriøst de må begynne å voks opp å skaff seg et liv!

Anonym sa...

Louise, ho derre Valentina Djurasevic har brukt bilder a deg på deiligst.no ;-s

Anonym sa...

Kan dere ikke gi dere med Valentina nå? Jeg søkte på Valentina på deiligst.no og fant 0 søk på Valentina. Så du over meg, innrøm at du fant det på ;-)

Anonym sa...

jeg har funnet copycaten din! lææætiss
ei som heter FRIDA NOSSSEN, (hun har skrevet over her) bruker samme klær som deg og kopierer alt du gjør. jeg ler av hun! hahah, jævla taper du er frida

Anonym sa...

Send meg linken til den deiligst.no profilen? For jeg har på følelsen av at du bare vil rakke ned på folk. Pass på å ikke lag en profil selv, vi finner fort ut ip adressen din.
Så, hvis du vil dele den profilen med oss, så gjerne send oss linken ;-)

Anonym sa...

http://www.gratisklaer.no/Register.asp?r=440

Gratis gavekort om du melder deg inn!:D

Anonym sa...

Hahah ja, valentina er største copycaten:p Louise du er søt!

Anonym sa...

Synes ikke Valentina er noe copycat :-) Ja, Louise, du er søt!

Anonym sa...

det er vell valentina så skriver til sge slev?

Tuppene sa...

Har det litt som deg jeg også- slitsomt om dagen, og alt for mange ting som hoper seg opp, og det virker umulig å få gjort noe som helst- ergo ingenting blir gjort. Huff.. gleder meg til eksamenstid er ferdig og jula kommer! Håper det går bedre med deg etterhvert!

Anonym sa...

Lær deg å skriv, "Anonym" 2 over meg!

Anonym sa...

enig her frida kopierer alt du gjør .. jeg bor på heggen ikke så langt unna henne på og hun er helt psycooo jo!

Anonym sa...

HEI LOUISE:9
Kan du svare på dette spørsmåklet:)
jeg husker fra piczo perioden at du farga håret mørkebrunt, right? Selv hjemme. Men så gikk du til blond? Hvordan i helvette klarte du det? Jeg har hørt at hvis man farver det hjemme selv så kan man ikke gå tilbake til blond? HVordan klarte du det? For jeg vilø ikke ha brunt:/ Hvor lenge hadde du brunt hår btw? dU PASSET det veldig bra husker jeg:)

Anonym sa...

La no jenta kopier litt av stilen da. det er jo ikke verdens undergang! og at dere skriver sånn her; ho er jævla copycat av deg Louise, Taper osv. det er umeneskelig gjort. Å slenge dritt om folk, hvertfall offentlig på sånne sider. det er helt sikkert bare for at dere vil henge ut andre, ikke koslig av andre å lese det heller!

Anonym sa...

Shitt så mye drama det var her :s

ikke bry deg om det du :) gleder meg til den nye bloggen din ; - )

Anonym sa...

Ehm... hæ? Skjer med at jeg blir hengt ut her? Også "Hun hermer etter Louise". Spar meg. Ved mindre Louise går med joggebukse hver dag.

Anonym sa...

Uff, herregud. Bare slutt å kommenter ting som ikke har med bloggen til Loui å gjøre, tror mange av leserne her synes det hadde vært flott.

Anonym sa...

HAHAHAH ANONYYYM, ALLE VET DET ER DEG, VALENTINA

DU SKRIVER PÅ DEN MÅTEN.

Og ikke kom her og lek uskyldig. Fler som er enige med meg? Hun skriver til seg selv, gjort det flere ganger!

Bloggens verden, altså..

JAJA, Louise, håper det går bedre med deg. Du har jo alt.

Anonym sa...

Dume folk som bare vil bringe valentina ned. . dem har jo ikke no liv ikke bry dem om dem

Anonym sa...

hahahaha, zana ?????? alle vet jo at det er deg !!

Anonym sa...

Ja selvsagt er det Valentina som skriver de "beskyttende" innleggene til seg selv, men who cares. Bare nok en tragisk copycat av vakre Louise :-)

Anonym sa...

Stakkars Valentina ass:P NÆT HAHAH bare innrøm at det er deg så går det bra?

nå kommer hun sikkert med et innspill snart, vedder en mill på at hun sitter å banner for seg selv fordi hun innser at hun er ferska :p

Anonym sa...

Oi, dret dere ut litt nå jenter. Det er jeg Stine som har skrevet de meldingene som dere påstår at er Valentina. haha, litt surt.
men jeg synes fortsatt det er utrolig umeneskelig å henge ut andre for en sånn idiotisk grunn

Anonym sa...

WOW, flere ting å påpeke her:

1. wtf skjer med at en blogg blir brukt av fremmed mennesker til å diskutere alt i fra Valentina til zana og hurrameirundt?

2. HELT OK å forgude Louise, men er dere klar over at noen av dere virker sykelig engasjert i alt hun gjør og hva hun har på seg? Ikke glem at vi alle er forskjellige.

3. Slutt å mas om den nye bloggen hennes, kommer ut når den er ferdig. drop det!

4. Visse ting er lettere å skrive ned enn å prate om, respekter at alt ikke kommer frem men nok til at man selv får lettet litt på hjertet.

Anonym sa...

bæsja på meg jeg :(

Anonym sa...

har du åpna den igjen

Anonym sa...

ahahahahaha bæsja på meg jeg og

Martine sa...

God bedring :) Det blir sikkert bedre :)

Anonym sa...

Skulle du ikke åpne ny side? :)

Unknown sa...

Sweet blogg, Louise!
Linkings?

Anonym sa...

hva heter den nye bloggen til louise, hvis hun har en ny :-)?

M sa...

Kan du ikke begynne å blogge igjen? :)

Anonym sa...

Your style is unique in comparison to other folks I've read stuff from. Thank you for doing this.
Free Background Check or [url=http://www.freebackgroundcheck.info ] Free Background Check[/url]

Anonym sa...

I understand that those are the products designed by manufacturers to make them money and if they are
endorsed by winning popular professionals, sales will be
high. It should come as no surprise that i - Tunes is loaded full of pirate apps for i - Phone, i - Pod Touch, and i - Pad.
Harry Potter Hogwarts is one more entry into
this new series of LEGO board games.

Look into my web site :: Homepage des Autors besuchen

Anonym sa...

How often have you bought headsets but discarded them after some time, once they didn.
One of the first recommendations to be made
about powered laptop coolers is to, in general, stay away from folding
coolers unless space and convenience are of premium concern.
Another great aspect of this remote is that it
comes with a recharging dock.

My webpage: http://www.logitech-tastaturen.de/logilink-adapter-usb-2-0-to-Seriell-925-pin-adapter-logilink/

Anonym sa...

The on line setup is essentially three effortless
actions. One of the first recommendations to be made about powered laptop coolers
is to, in general, stay away from folding coolers unless space and convenience are of premium concern.
This trackball is perfect for people who are short on space
and have a small work area.

Here is my website: Practical Systems For logitech - The Basics

Anonym sa...

And now we'll be able to help her music selection grow and change right along with her. As an Internet broadcaster, it is high time that you pick on these available opportunities and add that $ilver sheen to your broadcasting happiness. This powerful and versatile solution is also available in three different versions, so you should have no trouble finding the perfect one for you.

Check out my webpage; click through the next document

Anonym sa...

Like any game, when we stay within the rules, we score, and when we play outside the rules there of course is a penalty.
The only downside of it in a lot of people's eyes is the fact that there is no multiplayer content. In this addictive puzzle game, catch that damn fly and avoid those tricky obstacles.

Here is my page ... Going At This website - Www.emarginmodels.com

Anonym sa...

I have been in touch with many musicians, artists that I would have never heard before.
Some models, if they are equipped with remote start, will allow the customer to start the engine
through the app wirelessly, doing so from any place where there is a
cell phone signal available. Most stations will give you names of their more popular hosts and ask you to
talk with them.

My site; nitro radio controlled trucks

Anonym sa...

If it is lower the Studio365 will tell you and let you know that it will not sound
well. Helix Server Basic Free streaming media server
software which can distribute live and on-demand video and other media.
The banner ad may be placed on the same page listeners go to when they
want to listen to the station on-line.

Feel free to visit my web page - Internet Radio

Anonym sa...

Much like Safari, the Camera app, the App Store
and i - Pod, Game Center has no option to be deleted
when editing your apps. However, every character in the game (even supporting players) should be presented in this same detail.
For the purposes of this game, a "set" is at least three cards of equal value such as three Jacks or three fours and a "sequence" is made up of
at least four cards that are of the same suit and run sequentially such
as three, four, five, and six of spades.

Have a look at my web-site :: Mouse click the up Coming Post

Anonym sa...

With internet radio, you get pretty much what you want,
when you want. There are hundreds of people working in foreign aid missions, expats, Peace Corps, and others in relief
and business sectors. Back in the day, people
had little choice but to take what was given to them as their "lot in life.

Take a look at my blog post: www.Online-radioportal.de

Anonym sa...

As long as poets continue to write poetry new ones will be created to categorize the person's poems. You can always choose a box of her favorite chocolates, for example. Poems can be categorized as; Children's
Poems, Love poems, Friendship poems etc.

Anonym sa...

For those that like to travel, having a camera with them is a necessity.
It includes the feature of red eye reduction and the various white
balancing features include Auto, Daylight, Cloudy, Fluorescent H, Fluorescent L,
Tungsten and Custom. This lets you manage exactly how wide the
camera shutter opens and the remaining settings are governed automatically to provide you with an excellent picture.



Feel free to visit my web page ... linked web site

Anonym sa...

It was starting to get dark and Jeff has been gone
a long time. If you intend to go on an outdoor escapade and
are in search of a high quality branded tent such as or some
outdoor clothing and footwear and other outdoor gears that
are offered at affordable prices then have a look at Great Outdoors.
Find more information, about Deer Hunting in Alabama here.


Here is my website: source

Anonym sa...

While these parks aren't the same, you might need to carefully analyze the price of them. If you intend to go on an outdoor escapade and are in search of a high quality branded tent such as or some outdoor clothing and footwear and other outdoor gears that are offered at affordable prices then have a look at Great Outdoors. What I loved the most about these types of adventures was what I could see.

My blog :: just click for source

Anonym sa...

Similar to the cue ball that is shot in pools; this game
involves coins and strikers that are essential to play carrom game.
The only downside of it in a lot of people's eyes is the fact that there is no multiplayer content. Harry Potter Hogwarts is one more entry into this new series of LEGO board games.

Also visit my page - http://www.gurneechurch.Org

Anonym sa...

Too many folks have already thrown away plenty of good money on nothing but useless salt tablets being shipped from South America.
Cucumber contains sterols which can help to lower cholesterol and prevent carbohydrates
from converting to body fat. Expect to lose all that extra flabbiness as you melt off all your unwanted fat.


my web site :: www.strongman.pl

Anonym sa...

But with Nexus Radio the only settings you have
to worry about are where you want to save your files and
what file type you want to save it as. Next, build a list of prospects and develop a relationship with those prospects on your
list. What s more is that 2G phones can come in a tinier and slimmer package, even its batteries.



my weblog :: usa amateur radio uhf vhf band plan

Anonym sa...

s better to use whole foods made from scratch for
good health. Cucumber contains sterols which can
help to lower cholesterol and prevent carbohydrates from converting to body fat.

The institution has persistently offered ideal programs and services for those struggling to achieve
certain levels of body weight.

my website ... http://www.5-10kgabnehmen.de - -

Anonym sa...

No longer does a music lover need to bother about traveling
out of range when a fantastic song comes on over the vehicle radio.
It was an entertaining radio program that played the music people wanted to hear combined with his groovy upbeat personality.
You will need an outside antenna to get clear reception on your radio.



Here is my website custom necklaces

Anonym sa...

The fishfinder approximates where the fish are by measuring
the amount of time between when the beam was sent out and when it registered
the hit. Spinning - Trout are aggressive and definitely will strike and eat smaller
fish. Itis one of the most important aspect is that it is very much pleasurable,
peaceful, and every so oftenworthwhile also.

Here is my page; View Web Page