onsdag 22. oktober 2008

To cool for school!


Flere var innom, men ingen så meg. Grunnen til det var dessverre fordi Anniken og jeg ble plassert på lageret for å pakke opp varer. I dag regner jeg med å få vært litt mer ute i butikken. Kjøpte meg et par fine ting fra Gina igår, som jeg er kjempe fornøyd med.

Jeg har fått gjort mye på min nye blogg i dag, og i morgen vil jeg få gjort enda mer. Jeg regner med å vil være ferdig i løpet av denne uken.
Nå må jeg løpe på jobb. Snakkes, små engler :)

19 kommentarer:

Anonym sa...

denne opverskriften har du hermet etter:;)

Anonym sa...

hvor mye penger sparer du imånaden sånt ca av løænnen din?
funket dieten og trebingsporgramet ditt? kan du skrive det her? du lovet

Anonym sa...

ble dritsur når jeg så den kjolen der hengende på gina tricot,de har hermet så sykt etter en kjole jeg kjøpte på topshop for noen måneder siden.men samme min er mye finere:D

Anonym sa...

fin blogg! kjempefornøyd skrives sammenhengende, på lik linje med kjempegøy, kjempefint osv. ikke kritikk! gleder oss til ny blogg! (y)

Anonym sa...

Så morro at du blogger litt igjenn!:D
Utrolig søt du var i den kjolen!

klem

Anonym sa...

uff, herregud 'Anonym' hvor mange er det ikke som har brukt uttykket to cool for scool..?!

Anonym sa...

alltid m noen idioter forsvare louise;O haha, tapere

Anonym sa...

Dere er tapere som i det heletatt gidder å gå innom siden til Louise, når dere har så mye imot henne.

Anonym sa...

Gleder meg til den nye bloggen:)

Anonym sa...

herregud.
CHILL A FOLKENS.. Folk har ulike meninger om alle.. Selv synes jeg at louise er OK. Tror at a er no. men samma det...hadm

Anonym sa...

hva er bloggen da`?

Anonym sa...

hva skal du med ny blogg når du kanskje blogger 1-2 ganger i mnd?? :S

Ida Bianca sa...

Kan folk slutte å være så jævlig negative her inne? Grunnen til at hun blogger lite nå har hun jo sagt! Nettopp fordi hun holder på med en ny blogg, og det er jo kun for å forbedre denne - for å tilfredsstille oss leserene enda mere! Så chill a! Jeg blir så lei, og skjønner nesten ikke at Louise gidder å blogge engang, så nye negativitet og dårlig stemning det er her inne på kommentarene hennes noenganger. Dere klager og klager.. Dropp heller å stikk innom om det plager dere så veldig. Syns du er herlig, Louise <3 Drit i de andre a, du bestemmer jo selv hva du vil. Jeez :-)

Marte SJ sa...

Så deg akkurat på Liar-musikkvideoen. Looking good! :D dyktig du er!

Anonym sa...

Har du slutta på skolen sidne du jobber så mye?

Anonym sa...

Til du over.. Hvorfor må man slutte på skolen for å jobbe en uke? Butikkene har vel åpent lengre enn til tre tiden?
Louise skrev:
"Jeg jobber etter skolen hver dag, frem til 21.30 så det kan bli en tung uke, tror jeg."

Gleder meg til ny blogg! :)

Ingvild sa...

gleder meg til å se den nye bloggen din :) blir sikkert kjempe bra =)

Anonym sa...

Kjolen var kjempeflott!

Anonym sa...

DER har jeg sett den styggeste kjolen noensinne