torsdag 18. september 2008



Spørsmålsrunde!

30 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor mye bruker du på shopping i måneden? hvordan hårfarge har du naturlig, og hvor høy er du?:)

Kari sa...

Kjempefin kjoole :) hvor er den kjøpt?

hm. Hva er din største drøm?

Anonym sa...

Hva skjedde egentlig med deg og Renè?

Anonym sa...

Siden du har så fin hud vil jeg gjerne vite hvilke renseprodukter du bruker for huden din..? :-)

Anonym sa...

hva er yndlings-sangen din :-)?
og bruker du noe på øyebrynene dine!? fin blogg :-D stå på!

Anonym sa...

var ida Renè utro mot deg med ida bianca, eller skjedde det mens dere ikke var sammen? at dem lå sammen?:)

Anonym sa...

Hva er din favorittmat?

Trener du ofte?
Hva liker du å trene? :)

Anonym sa...

Den kommentaren før meg var utrolig stygg og meningsløs. Skam deg!
Jeg lurer på hva du har tenkt til å bli etter vgs jeg? Og om du har gode karaktere nå? snitt? Elsker btw bloggen din.

Anonym sa...

Hva skal du gjøre året etter Akademiet?

Jeg vil ha extensions, hvilke ville du anbefalt? Clips?

Hvilke 3 sminkeprodukter klarer du deg ikke uten?

Hva er du mest fornøyd med på kroppen din?

Thea :)

Anonym sa...

Hvem Kles butikker shopper du mest i ?=)

Ida Bianca sa...

Anonym sa...
var ida Renè utro mot deg med ida bianca, eller skjedde det mens dere ikke var sammen? at dem lå sammen?:)

EHM. Jeg bare kommenterer dette fordi det frustrerer meg no inn i granskauen. Du har vel ingenting med dette, om jeg tør spørre? Om jeg lå med han 50 ganger, 1 gang eller ingen - har ingen noe med, bortsett fra meg, Louise og René. Det var forresten ikke det som hendte heller, bare så det er sagt. Uansett det med René, meg og Loui er fortid ;)

Louise Angelica sa...

1.Jeg bruker litt for mye. Er ikke noe fast beløp, men bruker det jeg har hver måned. Jeg kommer hjem med noen nytt nesten hver dag, dessverre.
2. Tusen takk. Den er kjøpt på Vero Moda. Min største drøm er å leve en "vellykket" liv. Det er noe jeg ofte tenker på. Jeg ønsker meg et liv som jeg kan se tilbake på, og være fornøyd med. Og at alle rundt meg har det bra. Det har jeg det bra :)
3. Det er noe mellom han og meg. Jeg kan si så mye som at vi rett og slett kranglet for mye. Det gikk ikke an å ha det fint sammen lengre.
4. Hehe, takk for det :-) Jeg bruker faktisk ingenting. Jeg passer på å ikke spise potetgull (mer enn nødvendig), og jeg vasker av meg sminken hver kveld. Med "simple" våtservietter.
5. Yndlingssang? Oi, det går veldig opp og ned. Akkurat nå er jeg veldig glad i SFG - Heartbeat. Jeg bruker vanligvis ingenting på øyenbrynene, annet enn at jeg farger dem fra tid til annen.
6. Det som skjedde, har skjedd. Jeg forstår dere er nysgjerrige, men det er noe vi har lagt bak oss, og er ikke nødvendig å snakke om. Men jeg kan si så mye som at René ville aldri ligget med en annen, hvis han så skulle vært utro mot meg.
7. Min favorittmat er helt klart taco. Bedre mat finnes ikke. Og burrito. Mexikansk mat lettere sagt. Jeg trener aldri lengre. Gjorde før, men så mistet jeg litt lysten. Er glad i å trene styrke og kondisjon.
8. Etter VGS skal jeg gå Eiendomsmegler linjen på BI. Og studere siste året i Australia :) Gleder meg! Jeg vil helt klart anbefale clips. Alt annet ødelegger virkelig håret ditt. Tre produkter jeg ikke kan klare meg uten? Vel, jeg har ikke et must for å bruke sminke, men hvis jeg skulle valgt, måtte det ha blitt foundation, pudder og mascara. Jeg er mest fornøyd med hendene mine :)
9. Jeg handler helt klart mest på Gina Tricot, ettersom jeg selv jobber der. Jeg har også blitt glad i Cubus og H&M.

Fine spørsmål :-)

Anonym sa...

Hvor i oslo ca. bor du?:)

Anonym sa...

Kunne du ha laget en fest/hverdag sminkevideo? :) Også lurte jeg på om du vet om noen steder man kan få kjøpt litt høye støvletter med lave heler og trange oppover leggen, typisk Zarastøvletter osv? :)

Anonym sa...

Ida B har jo pult de fleste vel, så ho tok vel Renè også.

Oda sa...

Kjempefin blogg, og du virker som ei kjempebra jente ! Må le av alle kommentarene folk våger å legge inn her asså.Håper du velger å ikke bry deg.
- Hvilken foundation bruker du ?

Anonym sa...

Hva syns du om at folk koiperer stilen din? er det greit for deg, eller liker du det ikke no særlig? :-)

du har en JÆVLA bra stil;)

Anonym sa...

Hvilken mascara bruker du/liker du best? :D

Anonym sa...

Hvor høy er du egentlig?

Anonym sa...

Hva skjedde med salgsbloggen?

Ida Bianca sa...

Anonym - Jaja, selvfølgelig. Tatt alt jeg har kommet over jeg skjønner du. Dyr liker jeg og.

Anonym sa...

Hei :)
må si du har en utrolig fin blogg. :)
lurer utrolig mye på hvor du har kjøpt clipsene dine? og om det var krøller i dem..? :)

Anonym sa...

Får du noe rabatt av å jobbe på Gina? Eller andre frynsegoder? :)

Anonym sa...

har du lagt ned salgsbloggen eller har den bare tørka ut?

Nette sa...

Jeg lurer på de røde DC skoene kjæresten skaffet til deg..Om det går ann å få kjøpt de noe sted? Jeg ble nemlig døds forelsket i de :) fetere sko har jeg ikke sett.

Silje sa...

Nette, du kan kjøpe dem på theshop.no eller com :-)
der har de dem ;-) både i svart og rødt!

Louise.. lurte bare på hvilke hårprodukter du bruker, eller bare evt shampoo? Synes håret ditt ser dødsbra ut!

Super fin blogg forresten, håper du koser deg i Danmark :)

Anonym sa...

Fysøren! Det er utrolig dårlig gjort å henge ut andre personer her da.. Dette er en spørsmålsrunde, og selv om det er lov til å stille spørsmål, burde man kanskje tenke på hva man faktisk skriver? Kjenner verken Louise eller Ida, men det virker som de er to utrolige søte og hyggelige jenter.. ;)

Nette sa...

thx silje :)

Anonym sa...

Ja ida du må jo finne gleden et sted, når alt annet i livet ditt er depremerende (nesten) . Da er det jo godt at sex kan glede deg da. Æsj til deg ass.

Cicilie Blakkisrud sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.